Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med feedback til webshop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 31. May 09
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Så er det blevet min tur til at få lidt feedback på min næsten færdige webshop. Jeg kan sige på forhånd at der mangler nogle billeder og noget tekst, samt flere produkter, men jeg ville gerne hører folks første hånd indtryk når de kommer ind på min side. Jeg synes selv at der er nogle gode features, så som søgefelt med varevisning, optimeret til brug på iphone og andre gode ting.

Jeg har tænkt mig at sælge den på et tidspunkt og det kunne være meget dejligt at få en vurderingspris

På forhånd tak.

Tilmeldt 31. May 09
Skrevet kl. 11:51
Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 13:08

Du skriver at du planlægger at sælge butikken på sigt, så hvis det er Magento skinnet du ønsker feedback på, syntes jeg at manufacturers boksen på kategorisiderne kun bør vise fabrikanterne for de(n) pågældende kategori(er). Søgeresultat felterne med billeder skal du nok også have justeret bredden på.

Skinnet er ellers nydeligt - ikke banebrydende - men tilpas tillidsskabende.

Hvis det er butikken som sådan du ønsker feedback på, så vil jeg foreslå dig at få lavet et logo som ikke falder ind i baggrunden og så i øvrigt få dig en aftale med PBS så du kan modtage dankort.

I checkout delen bør du overveje at fjerne kategorimenuerne - disse kan virke uhensigtsmæssigt forstyrrende på kunden i denne meget vigtige del af købet.

Hvilken extension har du benyttet til bloggen?

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 13:29

Selve dit template er jo meget pænt, og fungere rigtig godt..

Måske der skulle arbejdes lidt på beskrivelserne i topmenuen. Istedet for musik ville jeg nok ligge de under menuer ind istedet for musik :)

Jeg ville også arbejde på et super lækkert logo, det der er der nu, indikere lidt det er lavet på et template :)

Ellers godt arbejde, og flotte produkt billeder :)

Tilmeldt 31. May 09
Skrevet kl. 16:05

Hej Thomas

Tak for feedbacket. Det ting som du nævner kan jeg godt sætte mig ind i. Ville bare lige have en hurtig feedback og det har jeg fået.

Den extension jeg bruger til bloggen kan du finde her: http://www.magentocommerce.com/extension/1516/blog

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:19

Får en fejl i Firefox på at der er for lang load time.. Er det kun mig der ikke kan komme ind på siden?

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 16:27

CCC:

Tak for feedbacket. Det ting som du nævner kan jeg godt sætte mig ind i. Ville bare lige have en hurtig feedback og det har jeg fået.

Den extension jeg bruger til bloggen kan du finde her: http://www.magentocommerce.com/extension/1516/blog

Takker. Jeg forsøgte jeg mig med den, men kunne ikke få den til at lave pæne entydige URLer sammen med Yoast' canonical URL.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 16:51

Jan Elmar:

Får en fejl i Firefox på at der er for lang load time.. Er det kun mig der ikke kan komme ind på siden?

samme her og i safari og opera

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:56

Ømmm.. jeg ser frem til at hjemmesiden virker i Explore Big Smile

Tilmeldt 31. May 09
Skrevet kl. 17:29

Jeg kan ikke forstå at ikke kan se den i de forskellige browser, jeg har ellers prøvet siden af i de forskellige browser

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)