Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flamingo kasser til forsendelse af kød

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Rask mølle
Tilmeldt 9. Jun 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har idag ringet rundt til nogle emballage virksomheder for at skaffe flamingo køle kasser til levering af kød. Dog uden det store held.

Hvor køber i jeres flamingo kasser henne?

Hvad skal i give for dem? Jeg synes ofte de er meget dyre!

Håber i har nogle svar;-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 11:58

Hej.

Har søgt efter samme produkt. Har testet kasser fra Boxon. Ja, de er dyre. De billigste jeg har kunne skaffe, er i Silvan.

Hvor vil du levere dine varer??

Vh

Stig

www.shoponjob.dk

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 12:13
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 18:20
Fra Rask mølle
Tilmeldt 9. Jun 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:57

Tak for dine links,

Det er heller ikke noget problem og finde en producent. Det er prisen på kasserne! For at jeg ikke skal sætte prisen op på mine varer, bliver jeg nød til at finde dem lidt billigt.

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 12:01

Flamingokasser er ikke billige, og skal du have nogen, der kan holde temperaturen kold under forsendelse, så vil jeg anbefale it-kasserne fra Sundolitt. De er med flotte afrundede kanter. Du kan få tyndere og billigere kasser, men de kan ikke holde temperaturen, ligesom de er for skrøbelige til forsendelse.

Vi bruger disse it-kasser. Se her: http://www.sundolitt.no/download.asp?object_id=CADD166FB96C494DBA78DC419437CCFF.pdf, og vi har bortset fra en kasse, der var i en bil, der var indblandet i et alvorligt trafikuheld, aldrig oplevet, at de er gået i stykker under forsendelse med Danske Fragtmænd.

Vi giver omkring kr. 15,- + moms for den mindste af dem, men den rummer ikke særlig meget. Jeg ved ikke, om du kan få dem til samme pris. Vi køber rigtig meget forskelligt emballage hos dem. Men, ring til dem på 98824000. De er meget hjælpsomme.

Vi har lige fået en prøve på en flykasse også. Den rummer noget mere, og koster også lidt mere, og den skal vi have afprøvet her i nærmeste fremtid også.

Håber, du kan bruge mine oplysninger. Du må også meget gerne ringe og tale med mig om det. 97920986

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Tilmeldt 28. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:03

Hvis ikk du har fået fat i nogle kasser så her jeg nogle........ 20kg med låg  mål inde: B,34  L,74  H,17 nye.   

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)