Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.nicehair.dk

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er,

Jeg håber I kan komme med en masse feedback på vores side www.nicehair.dk, både i forhold til hvor nem siden er at navigere rundt på, men også i forhold til SEO og generelle forslag og ideer. Vi vil meget gerne både have både ris og ros så vi har noget at arbejde videre med.

Som tak for hjælpen trækker vi lod om et gavekort på 200 kr til www.nicehair.dk blandt de bedste svar.

Med venlig hilsen

Morten
Nicehair.dk

Hos nicehair.dk finder finder ud altid et stort udvalg af hårprodukter til konkurrencedygtige priser.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:11

Hej Morten

Blot lidt hurtigt. En lille smule mere beskrivelse af produkterne på forsiden i stedet for de store billeder (kan gøres mindre ) giver lidt mere plads til content, og derfor bedre kredit hos søgemaskinen.

Dernæst skal indkøbsvognen helt klart være tydeligere. Det vigtigste på en hjemmeside, er at folk skal vide helt klart, at her skal du betale.

Stod det til mig skulle der blot være en stor indkøbsvogn , hvor der stod " betal NU !! " Ingen produkter, bare en betal nu button :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:56

Kunne der laves unikke url som denne her f.eks. nicehair.dk/Glattejern

Venstre og højre menu går ikke lige lang ned , virker derved meget usammenhængen hjemmesiden.

Teksten på forsiden der er en stor hvid del nederst på siden der intet står på , forsiden er den side folk kommer først ind på , det hjælper lidt på søgemaskinerne , vidste der er tekst på forsiden , der står intet udover links til undersider , på forsiden.

Synes ellers designet er godt nok og er flot lavet Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 20:40

Super flot og nem webshop Yes

Har lige lagt en ordre hos jer Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:12

Hej Morten,

Hermed noget feedback.

Ved første øjekast, er der ingen tvivl: Det handler om hårprodukter. Godt.

Kigger vi på det på overordnet plan, ser det hele lidt kantet ud, og der er ikke så meget luft i sitet - det minder lidt om en blog. Mange designere er begyndt at lave dejligt luftige sites, som f.eks. det her: http://www.mobilbasen.dk/    Som konklusion på det første indtryk, ser sitet altså ikke helt splinternyt ud - men som om det var designet for 3 år siden.

Når det så kommer til funktionaliteten, henter det en del ind. De enkelte elementer har jeg følgende kommentarer til:

Navigationen i venstre-baren deler de vigtigste informationer op: Menu, mærker og Om/kontakt. Jeg ville dog have lavet en blå "mærker" sektion også, da "mærker" og "Menu" kommer til at flyde meget sammen - og det vil være naturligt at dele dem op. Søgefeltet i banneret forsvinder også i spejlingen, det ville jeg gøre mere hvidt, for at fremhæve det.

Når det kommer til selve produkterne, synes jeg billeder og beskrivelse er fint. Jeg savner ikke at der står side op og side ned om hvert produkt. Til genæld vil jeg foreslå lidt mere padding i højre-margenen. Det ser lidt sammenpresset ud oppe ved "tip en ven."

På startside bryder de røde farver for meget med den blå baggrund. Det kommer til at se lidt Aldi-agtigt ud - det prøver at råbe for meget op. Derfor ville jeg også vælge farver der minder mere om resten af sitets farver - eller vælge nogen mere rolige farver, hvis målet er at de sektioner skal skille sig ud.

Men alt i alt er sitet intuitivt at bruge, og det er det vigtigste. Informationerne er lette at finde.

Når det kommer til SEO, kan jeg se at i ikke har inkluderet særligt mange ord i meta-beskrivelsen. Her kan i tilføje nogen flere. Ellers gælder det vel mest af alt om at tilmelde sitet til en søgemaskine og bruge adwords.

Håber du kan bruge de input.

Mvh Stefan

Tilmeldt 18. Oct 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:21

Super fed,præcis som den skal være  !!!

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 21:28

Hej,

Ser godt ud men priserne er lidt messed up..

1 stk. ID hair hard gold = 69kr
pakke m/ 4 stk.  ID hair hard gold = 309kr

4 x 69kr = 276kr !

sku' det ikke være billigere at køb en pakke? Tongue Tied

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 21:34

Jeg vil også give lidt hurtigt feedback til jer :)

Noget af det jeg først bemærker er jeres menu i venstre, under selve menuen er der en produkt liste og den forstyrre min læsning af siden lidt.. Jeg vil måske bare holde mig til kun at have menuen så jeg ikke bliver forstyrret, med for meget info, og for mange valgmuligheder på forsiden.. :)

Jeg ville arbejde på at gøre menuen mere simpel i venstre side.. :)

Den røde menu i højre side ville jeg også arbejde ldit på, farven gør at jeg egentlig ikke rigtig læser det ellers udemærkede budskab der er..

Held og lykke med det hele.. :)

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 23:15

hmm...

<meta name="keywords" content="lingeri,lingerie,bh,trusser,string,g-string,strømper,undertøj,kerastase,Tigi,Hårprodukter,HH simonsen,billigt,renati,loreal,fladjern,nicehair,nicehair.dk,nice hair,d:fi,Id voks,hempz,organic,eco.kid">

Hvorfor lige denne priotering af meta keywords ? (taget fra forsiden)

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:12

Hej alle, tak for de mange gode svar allerede.

Vi er allerede i fuld gang med at implementere flere af de forslag der er kommet ind, bl.a. i forhold til den røde farve, det knap så gode tilbud på voks, og generelt er vi i gang med at lave en del om på forsiden.

Også vores meta keywords er helt sikkert noget der skal ændres, der har tidligere været solgt en del undertøj fra shoppen, derfor de lidt specielle keywords :)

Vi kører adwords i øjeblikket og de konverterer også ret godt, men i forhold til den organiske søgning halter vi stadig en del.

.. Keep'em coming :)

Hos nicehair.dk finder finder ud altid et stort udvalg af hårprodukter til konkurrencedygtige priser.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)