Hvorfor er halvdelen af forsiden blank, kunne det ikke udnyttes bedre? |
Pb sendt, håber du kan bruge det?
Hvorfor er halvdelen af forsiden blank, kunne det ikke udnyttes bedre? |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Pb sendt, håber du kan bruge det? |
Hejsa! Jeg må give "movement" ret i forhold til indkøbskurven. Men jeg falder også over "læg i kurv" knappen. Var det min shop, ville jeg synes den skulle have en mere central placering (f.eks. lige over den beskrivende tekst på produkterne, hvor overkanten skal flugte med billedets overkant), samtidigt med at jeg ville mene den skulle være lidt større, og have en anden farve så den springer mere i øjnene. Jeg kender ikke jeres branche, men er "mærker" meget vigtigt? Kunne det evt. laves som en "fold ud" funktion, så man aktivt skal klikke for at se hvilke mærker i forhandler? Keep up the good work! og hey - i er faktisk ret billige :) |
Husk at bede folk skrive hvilken browser version de bruger da det vil se forskelligt ud fra side til side - bare så der ikke opstår misforståelser. .-)
Hilsen
Claudio |
visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904
Glemte lige at sige, Mht. nyhedsbrevet ville det være smart man kunne tilmelde sig direkte fra ruvrikken på forsiden, så man ikke skal klikke sig ind først :) |
Jah god ide. |
visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904
Enig i overstående forslag, desuden ser det også lidt dumt ud i jeres "vi anbefaler" alle fem produkter er de samme. Flot shop, den vil jeg nok benytte næste gang der skal bruges noget til håret :-) |
Mvh
Mathias Bak
Tak for svarene, vi er allerede igang med at tilrette nogle af de forslag vi har fået og derfor ser forsiden en smule underlig ud i øjeblikket, bl.a. er "vi anbefaler" en ny menu vi netop er ved at få sat op :)
|
Hos nicehair.dk finder finder ud altid et stort udvalg af hårprodukter til konkurrencedygtige priser.
Jeg er helt enig i at "læg i kurv" skal gøres tydeligere, det er noget vi skal have arbejdet med. Ang. mærkerne til venstre er det noget vi har haft oppe og vende før men vi har valgt at bibeholde det da mange går efter de specifikke mærker. |
Hos nicehair.dk finder finder ud altid et stort udvalg af hårprodukter til konkurrencedygtige priser.
Og med hensyn til indkøbskurven er vi også igang med at finde designmæssig løsning der gør denne større. Tak :) |