Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste skærm til under 2000kr

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skal have 1 (evt. 2) nye skærme til min computer. Da jeg stadig er studerende, har jeg desværre ikke råd til at gå ud og give 5000kr pr. skærm. Jeg bruger mange timer dagligt foran skærmen og leder derfor efter en, der har et behageligt "skær". Derudover har jeg ikke så mange krav, andet end den skal vise farverne nogenlunde ordentligt og så gør det heller ikke noget, at designet er pænt.

Jeg aner ikke noget om skærme, men har kigget på en Syncmaster fra samsung. Hvad er jeres erfaring med disse skærme? Og hvilke andre skærme vil i anbefale? ... Og hvad med størrelsen? Jeg regner med at komme til at sidde på 2-3 skærme i størrelsen 19"-22". Bliver det for uoverskueligt?

Slutteligt skal det nævnes, at jeg også gerne køber en skærm brugt, hvis en af jer skulle ligge inde med en.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:45
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus,

Jeg har en Samsung Syncmaster P2350 som jeg er rigtig glad for. Den er 23" og har efter min mening et rigtig godt billede og designet gør heller ikke ondt. Jeg sidder ved den minimum 12 timer dagligt.

Den kan blandt andet fås her til 1799,-

http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=2484994

Med venlig hilsen

Tommy

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 09:31

har hørt HP har lavet en 27" som kan vise alle farver :-O men tror den koster 2700,-kr det var bare noge tjeg lige hørte så jeg er ikke helt sikker på prisen bed bare mærke i at den kunne vise ALLE FARVER :-O

hehe mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 09:35
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Hoeks:

Jeg aner ikke noget om skærme, men har kigget på en Syncmaster fra samsung. Hvad er jeres erfaring med disse skærme? Og hvilke andre skærme vil i anbefale? ... Og hvad med størrelsen? Jeg regner med at komme til at sidde på 2-3 skærme i størrelsen 19"-22". Bliver det for uoverskueligt?

Hej Rasmus,

Jeg har altid haft Samsung. Jeg sidder pt. ved to 21" 4:3 monitorer - og det er jeg rigtigt glad for.

De har et godt billede, og  jeg bliver ikke træt i øjnene af at kigge på dem (jeg sidder vel foran dem ca. 8 timer om dagen). Jeg har heller aldrig haft en defekt Samsung-skærm på de systemer jeg har sat op de seneste 10 år. Jeg vil tro at jeg har sat 120-130 Samsungskærme op - og der har aldrig været fejl på en eneste af dem (dog havde en enkelt en stribe med 5 døde pixels). Dem jeg har skiftet ud er blevet skiftet ud udelukkende på grund af størrelsen.

mvh

Jan

P.S.

Jeg kan finde modelnumrene når jeg er tilbage på min pind, men du kan sansynligvis ikke få den model mere. Hovedbudskabet er at Samsungs skærme fungerer godt.

(hvis nogen kan genkende ovenævnte svar er det fordi det er en lettere redigeret udgave af mit svar i denne tråd http://www.amino.dk/forums/p/70453/441005.aspx#441005 )

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 09:38

Find en samsung SyncMaster 2443BW

Dette er en 24" skærm, der bare er super lækker at se på, både billedmæssigt og designmæssigt (hvis man er til den simple stil som denne skærm har)

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 09:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:09

Tusind tak for alle jeres gode svar.

Jeg tror, at jeg må ud og købe mig en Samsung skærm. Har fået det anbefalet af en kammerat og det lader til, at folk herinde er begejstret for disse.

Overvejer at købe to af disse, som Zeeberg anbefaler; En 23" Samsung til 1435 Kr.: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=492633

Det er en ganske fair pris for en 23" skærm, synes jeg.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)