Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skift af platforme

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have flyttet mit gamle site http:www.aktiv3.dk til en wordpress platform.

Jeg uploader min nye template på Dandomains nye open source server og får 2 uger til at opbygge den nye side med det gamle tekstmateriale. Så ingen ko på isen der.

Men er der andet jeg skal være opmærksom på ? Jeg får jo nogle nye stier, og kommer derfor til at tabe noget ranking i en periode, men det kan jeg leve med.

Men er der noget helt basalt jeg lige skal vide inden ?

Tak for hjælpen

Jimi

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 17:44

Hej Jimi

Du skal sørge for at hverken brugere med gamle bookmarks eller Google oplever at dine gamle url-er bliver til døde links. De gamle adresser skal i stedet hver især viderestilles med en 301-redirection til de tilsvarende nye adresser.

Som minimum skal alle de her urls viderestilles: http://www.google.com/search?hl=da&q=site:aktiv3.dk

Det klarer du let med et plugin i Wordpress som hedder Redirection hvor du kan oprette de enkelte viderestillinger i.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:47

hej Anders

Tak for svar. Det havde jeg regnet med. Glemte bare at skrive det :-)

Hvis det bare er det, er det nemt nok. Tager lidt tid, men hvad f.....

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 17:57

:-)

Det er klart det vigtigste i forhold til at bevare rankings og brugeroplevelsen. Fint at du har styr på de 301-ere.

Næste punkt er selvfølgelig at sørge for at sætte Wordpress op, så din on page seo fungerer som du vil have den med titler, overskrifter, interne links osv.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:03

Jeg har lavet SEO på min gamle side i LANG tid, for at se den blive overhalet af en hurtig wordpress blog jeg fik skruet sammen med All In One Seo. Så det virker som om at det er : wordpress eller dø

Så jeg viderfører blot mit gamle SEO arbejde fra den gamle side, og booster det med wordpress plugins og opsætning. Det bliver sweeeet :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)