Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejd halvtid - lev fuldtid

Side 4 ud af 7 (69 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Har du nogen beviser for, at han sælger en decideret løgn? Det er meget stærke ord at bruge, og så må du vel have noget, der bakker din påstand op?

www.tt-tekstforfatter.dk

Læs hvad jeg skriver igen, for det lader til du igen ikke forstår hvad der bliver skrevet.

Jeg er notorisk kold i enden over jeg måske skulle træde nogen over tæerne med min kommentar. Hvis du selv mener du tilhøre den gruppe der sælger en løgn, så må det fundamentalt set være digselv du skal argumentere med/mod - og ikke mig.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:04

Kristoffer giver Flemming lidt kritik og Flemmin er en voksen mand der godt kan tage det. Om ikke andet er han så voksen at han godt selv kan svare tilbage på en sober måde, hvis han ønskede dette. Så TT vil du ikke nok blande dig udenom, indsætte dine links i signaturen som alle andre, lade være med at skabe drama hvor du end befinder dig og lad så det gode oplæg fra Flemming komme tilbage til det den handler om : forkælede snothvalpe som bitcher på nettet i stedet for at tjene penge

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:05
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 4 person

Jeg ved ikke lige, hvordan din forvrængede hjerne får vendt den til, at jeg må mene at tilhøre den gruppe, som sælger en løgn. Jeg har ingen forbindelse til vedkommende. Men nu er jeg af den overbevisning, at man ikke kan komme med den slags udmeldinger, hvis ikke man har konkrete beviser, og det har du så tydeligvis ikke.

Og så er du i øvrigt ikke den eneste, der er notorisk kold i r****. Forskellen er bare, at jeg baserer mine kritiske indlæg på viden og erfaring.

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har skam heller ikke tænkt mig at skrive mere her. Og nu var det ligesom ikke mig, der lagde op til drama, men Kristoffers indlæg. At han "giver Flemming lidt kritik" må vist være århundredets underdrivelse. Men fred være med det.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:15

Til Kristoffer W. Hansen

Du har vist en rigtig dårlig aften. Vær god ikke at skrive mere på denne blok.

Når du får tid skulle du læse om spillereglerne her på Amino. Her hjælper man hinanden.

Flemming

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:15

TT Tekstforfatter & Kristoffer : Hvis i vil skændes her skal I gå udenfor - Vi gider ikke se det her på Amino.

Der er flere folk der har klaget over jer begge i dag... udenforstående fra de tråde i deltager i som er trætte af den stemning indlæg som dem I blandt andet har lavet i denne tråd skaber.

Og det er altså ikke meningen med Amino.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 22:16

For filan da.... det er snart ligegyldigt hvilket indlæg man starter op med at læse og finder interessant, så er der en som skal lave et stort drama... og det hele kører af sporet. Det kan da ikke være rigtigt. Jeg mener virkelig at vi alle skal begynde at ignorere indlæg som går »off topic« eller indlæg som nærmer sig en »troll«. Det må være den bedste måde at bekæmpe det på, selvom det er svært at lade det passere...

Det var så mit »off topic« indlæg/opfordring for i dag Wink

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:17

Og igen til Flemming :

Du skal ikke ind i din hule, men der er desværre nok ikke så meget brug for din erfaring som du håbede på. Ikke at der ikke er brug for den, men ikke så meget som du håbede. Dem der rykker, bruger dine opskrifter i forvejen og dem der bare drømmer om at rykke.. de drømmer bare videre. Men en sjælden gang i mellem kan man måske finde bare èn hvis liv man kan ændre med sin viden, og det er måske det værd ?

Om ikke andet skabt du dit drømmeliv for dig og din kone. Så tillykke med det. Som en kæmpe idiot en gang fortalte mig : Hvis du gør dig selv lykkelig og alle andre også gør det, så bliver hele verdenen lykkelig.

Hold kæft han var en idiot. Men det der havde han ret i

Hilsner fra èn som også har den svaghed at han gerne vil hjælpe andre

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:22

Kristoffer W Hansen:

TT Tekstforfatter:

Har du nogen beviser for, at han sælger en decideret løgn? Det er meget stærke ord at bruge, og så må du vel have noget, der bakker din påstand op?

www.tt-tekstforfatter.dk

Læs hvad jeg skriver igen, for det lader til du igen ikke forstår hvad der bliver skrevet.

Jeg er notorisk kold i enden over jeg måske skulle træde nogen over tæerne med min kommentar. Hvis du selv mener du tilhøre den gruppe der sælger en løgn, så må det fundamentalt set være digselv du skal argumentere med/mod - og ikke mig.

Det er muligt at du er kold i røven, men det er mig der sidder på "Slet bruger" knappen.
Flemming har ikke fortjent at blive kaldt løgner, han er hjælpsom og temmelig høflig.
Han har skrevet en glimrende bog, som du sikkert selv kunne lære meget af.
Jeg syntes du skal give Flemming en undskyldning...

Dbh Martin

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:29

Martin Thorborg:

Kristoffer W Hansen:

TT Tekstforfatter:

www.tt-tekstforfatter.dk

Det er muligt at du er kold i røven, men det er mig der sidder på "Slet bruger" knappen.
Flemming har ikke fortjent at blive kaldt løgner, han er hjælpsom og temmelig høflig.
Han har skrevet en glimrende bog, som du sikkert selv kunne lære meget af.
Jeg syntes du skal give Flemming en undskyldning...

Dbh Martin

Fair nok, hvis du sidder med "Slet bruger" knappen, så tryk på den for mig

Jeg har mødt nogle af dem han har leget "mentor" for, så jeg står ved min holdning.

Side 4 ud af 7 (69 indlæg)