Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejd halvtid - lev fuldtid

Side 3 ud af 7 (69 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Ja, Kristoffer - tænk, at manden har brugt time efter time efter time på at skrive sin bog, og så er han så fræk at prøve og sælge sit produkt ligesom du, jeg og alle de andre herinde. Mage til frækhed, hva'?

www.tt-tekstforfatter.dk

Oops. Et link til min hjemmeside. Hvis du havde en femmer for hver gang, du så et link til andres hjemmesider, så kunne du trække dig helt tilbage. Wink

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:02
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Åh nej - jeg har kun fået én stjerne på mit indlæg. Mit gode ry og rygte er ødelagt! Big Smile

Men hvis mit indlæg, som kritiserer Kristoffers smålighed, kun er én stjerne værd, hvorfor fik Kristoffers indlæg så også kun én stjerne? Hmm.

Oops. Dét sku' jeg ikke have skrevet, for nu kommer Kristoffers amino-netværk ham først "til hjælp".

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 12:50

Hej Flemming

Ret interessant diskussion du har startet .

Når jeg snakker med mange af de forskellige grupperinger af iværksætteriet, er det oftest sælger folket der vil have mere tid til familien eller skrabe den store formue sammen for normal tid.

Når vi kommer til produkt udviklerne af iværksætter folket går de efter at så mange som muligt skal bruge deres produkter. og de bruger en masse af deres tid på at nusse, fin pudse og videre udvikle produkter til folket, ala det du selv har været igennem.

Også er der bare dem der starter virksomhed fordi de slet ikke kan lade være,

Men fælles for mange af dem er at din bog med tips og tricks til at sørge for at gøre det hele i den rette rækkefølge med tiden vil være med til at sikre at de spare tid som de så kan vælge at bruge på det der nu har deres interesse.. (stakkels unger)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:05

Brian Knudsen:

Hej Flemming

Ret interessant diskussion du har startet .

Når jeg snakker med mange af de forskellige grupperinger af iværksætteriet, er det oftest sælger folket der vil have mere tid til familien eller skrabe den store formue sammen for normal tid.

Når vi kommer til produkt udviklerne af iværksætter folket går de efter at så mange som muligt skal bruge deres produkter. og de bruger en masse af deres tid på at nusse, fin pudse og videre udvikle produkter til folket, ala det du selv har været igennem.

Også er der bare dem der starter virksomhed fordi de slet ikke kan lade være,

Men fælles for mange af dem er at din bog med tips og tricks til at sørge for at gøre det hele i den rette rækkefølge med tiden vil være med til at sikre at de spare tid som de så kan vælge at bruge på det der nu har deres interesse.. (stakkels unger)

Hej Brian

Tak for dit indspark. Ja vi er alle forskellige, og vi bor også forskellige steder. Kan det tænkes at f.eks. nordjyder er gode til at samle en stor pose penge medens københavnere er til en mere afslappet livsstil?

Der er nok et par gode grunde til at iværksættere i Nordjylland, driver lidt større virksomheder og har en markant større overlevelsesprocent end det øvrige land. Dette i hendhold til Væksthus Nordjyllands informationer.

Flemming

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Skrevet kl. 19:32

Hej Flemming

Egentligt ret interessant at du nævner nordjyderne, de er ret handelsfikseret, men jeg tror grunden til at de opbygger store virksomheder er at de ikke har det sammen grundlag for at samle sig i klynger som man gør det mange andre steder af Danmark. Desværre syntes jeg også at Nordjylland som region står meget tilbage ift. udviklingen af resten af Danmark.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:08

Brian Knudsen:

Egentligt ret interessant at du nævner nordjyderne, de er ret handelsfikseret, men jeg tror grunden til at de opbygger store virksomheder er at de ikke har det sammen grundlag for at samle sig i klynger som man gør det mange andre steder af Danmark. Desværre syntes jeg også at Nordjylland som region står meget tilbage ift. udviklingen af resten af Danmark.

Jeg fornemmer at alle nordjyder lige nu er ved at samle en større hær for at gå til modangreb mod det du postulerer. Kan vi blive enige om at jyder generelt ikke er som Københavnere? (Jeg er selv københavner). Der er måske en grund til at mit budskab går bedre ind og bliver bedre forstået i Jylland. Min bedste elev er fra Nordjylland. Hun arbejder ene kvinde på at fordoble sin indtægt fra 1 million til 2 millioner ved egen og lidt  hjælp fra mig. Her tror jeg nok hun giver rigtig mange københavnere baghjul. Nu tror jeg meget på at en fra København kunne gøre det samme, men det er stadigt et faktum, at i hvert fald nordjyske virksomheder generelt har en større overlevelses procent efter 3 års levetid end alle andre. Det vil jeg ikke kalde at stå tilbage i forhold til resten af Danmark, det er tvært imod et mesterstykke nok takket være Væksthus Nordjylland.

Flemming

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Skrevet kl. 21:11

Forfatter:

Brian Knudsen:

Jeg fornemmer at alle nordjyder lige nu er ved at samle en større hær for at gå til modangreb mod det du postulerer. Kan vi blive enige om at jyder generelt ikke er som Københavnere? (Jeg er selv københavner). Der er måske en grund til at mit budskab går bedre ind og bliver bedre forstået i Jylland. Min bedste elev er fra Nordjylland. Hun arbejder ene kvinde på at fordoble sin indtægt fra 1 million til 2 millioner ved egen og lidt  hjælp fra mig. Her tror jeg nok hun giver rigtig mange københavnere baghjul. Nu tror jeg meget på at en fra København kunne gøre det samme, men det er stadigt et faktum, at i hvert fald nordjyske virksomheder generelt har en større overlevelses procent efter 3 års levetid end alle andre. Det vil jeg ikke kalde at stå tilbage i forhold til resten af Danmark, det er tvært imod et mesterstykke nok takket være Væksthus Nordjylland.

Flemming

Nu vader jeg selv rundt i det nordjyske, da størstedelen af min familie er fra denne del af DK, og jeg er stadigvæk af den overbevisning at det kan gøres meget bedre end det der sker i nordjylland idag.. De har alle muligheder, et universitet der tiltrækker en masse kloge hoveder, en masse folk fra industrien og en bred solid stak virksomheder. Men skal vi så sætte tingene lidt på kanten, så har deres mobil satsning ikke generet udvikling de sidste årti og de store elektronik fabrikanter er lukket på stribe, samme med metal industrien, er et område der heller særligt meget gang i den.

Men jeg giver dig ret i det, at det er hårdere at overleve i jylland end det er på sjælland og det skyldtes kun en simpel ting.. Jyder er så fandens gode til at fucke alting op for dem selv. Vi opbygger stærke relationer og netværk, men vi er sjældent klar til at tage konsekvensen af udviklingen og satse større hvis det koster et par lig i ens eget netværk, så vil vi hellere stække imod og ligne korsbæk bedre herskaber i matador.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:15

Ja, Kristoffer - tænk, at manden har brugt time efter time efter time på at skrive sin bog, og så er han så fræk at prøve og sælge sit produkt ligesom du, jeg og alle de andre herinde. Mage til frækhed, hva'?

www.tt-tekstforfatter.dk

Oops. Et link til min hjemmeside. Hvis du havde en femmer for hver gang, du så et link til andres hjemmesider, så kunne du trække dig helt tilbage. Wink

Der er forskel på at sælge et produkt og sælge en løgn. Bestem selv hvilken gruppe du og din nye ven tilhører, efter min mening

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:32

Har du nogen beviser for, at han sælger en decideret løgn? Det er meget stærke ord at bruge, og så må du vel have noget, der bakker din påstand op?

www.tt-tekstforfatter.dk

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:44

Hej Flemming

Godt at høre fra dig igen :-)

Vi er alle forskellige, og sådan er det. Og ja det er blevet moderne at  " realisere sig selv " på store rejser til udlandet. Eller det var moderne, da man blot skulle bo i en lejlighed for at være millionær. Nu er den tid forbi, men den såkaldte finanskrise, er ikke blevet til en arbejdsløshedskrise ..endnu.

Du kommer jo fra en tid hvor penge var noget man tjente, og ikke noget man spekulerede sig til på bekostning af hele samfundets økonomiske og etiske struktur (frasalg af andelsbolig -idealet  ved højeste bud ). Som djævlen siger : bare rolig jeg skal nok få din sjæl. Bare vent til du ser mine penge. Men den fandens djævel har det jo med at skulle have ågerrenter. Og de skal betales nu.

Som den danske filosof Morten Albæk siger : " I de glade forbrugsfest dage, skulle alle realisere sig selv på lange rejser. Nu når arbejdsløsheden kommer, pengene forsvinder , lejligheden forsvinder og indbringer stor gæld, konen forsvinder (økonomi er største skilsmisse grund), SÅ finder folk ud af , hvad det vil sige at realisere sig selv. Det er ÆGTE selvrealisation : strippet for alt, hvem er du ? Hvad kan du ?

Udover det står det en hel verden fra østeuropa og asien med sulten malet i ansigterne. De er ikke helt oppe på vidensniveau med os endnu, men de er godt på vej. Den dag det sker ( snart ? ), så kan den magelige vestlige forretningsmand godt dreje nøglen om. Han har ikke gnisten mere.

Men sådan er verdenshistorien jo. Det skifter. Asien har før flydt over af guld og honning i mens vi sejlede rundt i fattigdom og uvidenhed.

Godt med en opsang Flemming. Men det er nok for sent. Du taler til en generatíon der er født ind i luksus og trygge rammer. Det højeste selvrealisation de kender til, er bungyjump og slumturisme i Indien.

Den gode nyhed ? Der bliver SÅ meget plads til de sultne. Men man skal nok holde sig venner med folkene fra øst

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 3 ud af 7 (69 indlæg)