Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmark's fedeste visitkort

Side 7 ud af 8 (77 indlæg)
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans har selv kommenteret et af mine indlæg, som hed "To Slags Tekstforfattere", og det er han i sin gode ret til, men så må han også være forberedt på, at en kollega som mig kommenterer, når jeg synes, at hans tilbud grænser til bondefangeri.

Forstår du virkelig ikke forskellen?
Du skrev et oplæg til debat, som Hans åbenbart har svaret på. 
Du angriber Hans for en signatur, i en tråd der handler om noget HELT andet.  Kan du ikke se forskellen? Kan du ikke se, hvorfor du bliver opfattet som aggressiv?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:34

TT Tekstforfatter:

Ok, jeg har trukket vejret, tak!

Jeg skriver mange positive indlæg. Har faktisk ikke bestilt andet den sidste ugestid. Men når noget er decideret misvisende, så skal det da også have en bemærkning med på vejen. Og der er jo ikke nogen her, der inderst inde ikke ved, at jeg har ret i, at man ikke bare kan lære at blive tekstforfatter på kort tid ligesom, at man hverken kan lære din eller nogen andens branche fra den ene uge til den anden.

Jeg er ik faldet over de indlæg, måske man skulle kigge efter... Du ved ligeså godt som alle andre, at ingen bliver prof eller dygtig til noget på kort tid. Men derfor kan man vel godt starte med et kursus, og få en indsigt i et fag/håndarbejde/erhverv what ever, uden at skulle beskyldes for at love guld og grønne skove. Alt har en begyndelse og det samme gælder skrivning af salgsbreve.

Der er ingen som er uenige med dig i din påstand, det er måden hvorpå du ytre din uenighed og angriber andre i irrelevante tråde, som skaber problemer.

TT Tekstforfatter:

Hvis alle tekstforfattere gjorde ligesom Hans og tilbyder kurser i at skrive salsgbreve, som folk vil erfare, at de ikke lærer at skrive salgsbreve af, så ødelægger han fagets trovædighed, dét siger da sig selv. Hans har selv kommenteret et af mine indlæg, som hed "To Slags Tekstforfattere", og det er han i sin gode ret til, men så må han også være forberedt på, at en kollega som mig kommenterer, når jeg synes, at hans tilbud grænser til bondefangeri.

Hvis jeg gerne vil lære at skrive salgsbreve, så har det vel intet med fagets troværdighed at gøre. Det svare til at en LÆRER på et universitet mister hans/hendes troværdighed fordi han/hun videre giver erfaring og forskningsresultater... You see the point?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:03

Fashion-Seller:
Jeg er ik faldet over de indlæg, måske man skulle kigge efter...

Du vil ganske mange konstruktive for de sidste par ugerYes

Fashion-Seller:
Hvis alle tekstforfattere gjorde ligesom Hans og tilbyder kurser i at skrive salsgbreve

Thomas,

Er pointen i Hans's tilbud ikke, at det lidt den samme måde, som du selv lærte at skrive tekster på. Den hårde måde, hvor dit arbejde gennemgået af din mentor om og om igen indtil det "rigtige" resultat var der? At få rettet sine tekster af en der til daglig arbejder med tekster og kommunikation vil altid være lærerigt og kunne give en et par redskaber til næste gang man kaster sig over et salgsbrev....

Henrik

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:20
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Simon:

Hej Amino,

Efter massiv presseomtale fandt jeg ud af det måske var en god idé med et visitkort.

Jeg skal have lavet nogle, men da jeg jo kun er 14 år og ikke ligefrem er super fedt med normale visitkort skal de laves helt specielt, og det skal jeg bruge Amino's Lone til Big Smile

Har I nogen ideer?

Simon, en ting slog mig lige:

Er det til onlinefactory at du skal bruge et visitkort?
I så fald vil jeg altså anbefale dig at få lavet et visitkort magen til Mathias´ visitkort - selvfølgelig blot med dig navn og dine kontaktinformationer i stedet for. Ellers virker det en tand rodet at to personer i samme virksomhed har to vidt forskellige visitkort.

Det er i øvrigt os (MediaMouse) som har stået for produktionen af Mathias 4-sidet visitkort, hvis du ikke vidste det i forvejen.

Men det var blot lige et tip herfra - imens jeg sidder med mine mørkeste solbriller på for at undgå at blive distraheret af det gøgl denne tråd er endt ud i. Men det er jo desværre efterhånden ved at være dagligdag herinde.... fandme synd at voksne mennesker skal hive dette eller gode forum ned på niveau med Arto.... Tongue Tied.

/Jesper

/Jesper 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:28

Allesammen - Den her tråd handler om visitkort.. Ikke alt muligt andet..

Her, Simon - Har du en giga-enormt kæmpe samling af fede visitkort på flickr, kan være du kan få noget inspiration der. :)

Fortsat god dag allesammen

- Simon

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 17:47

Jeg ragnar mæd det ar til slækbutækken -

Hvad med visitkort lavet af et tyndt lag gummi formet som en vingummibamse i omridset? Og hvor du selv er en stiliseret Lone Fjollehoved™ tegning der er "frosset" inde i vingummien.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:24

Jesper Norbøll:

Simon, en ting slog mig lige:

Er det til onlinefactory at du skal bruge et visitkort?
I så fald vil jeg altså anbefale dig at få lavet et visitkort magen til Mathias´ visitkort - selvfølgelig blot med dig navn og dine kontaktinformationer i stedet for. Ellers virker det en tand rodet at to personer i samme virksomhed har to vidt forskellige visitkort.

Det er i øvrigt os (MediaMouse) som har stået for produktionen af Mathias 4-sidet visitkort, hvis du ikke vidste det i forvejen.

Hej Jesper,

Ja ved godt at du har lavet hans, ærgeligt han fik nyt telefonnummer ligeefter han modtog dem Big Smile

Men - Har prøvet at ringe til i dag og lagt en besked - du ringede aldrig igen, men du velkommen til at ringe til mig på (+45) 27 24 14 32

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:59

Se, det er ikke så underligt at jeg ikke ringede tilbage når beskeden hed noget i stil med:

"Hej det er Simon, jeg skal høre noget omkring visitkort. Ring lige til mig <klik>".
Det er nok ikke helt korrekt citeret, men du sagde ikke mere om hvem du var andet end Simon - og du lagde heller ikke noget nummer jeg kunne ringe tilbage på. Så derfor var det lidt svært at gætte på hvilken Simon der var tale om.

Men jeg giver dig lige et ring nu hvor jeg har dit nummer Geeked.

/Jesper

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:19

Hej Henrik,

Man skal naturligvis starte et sted, men selvom man får finpudset sit sprog lidt, er der stadig meget lang vej til at kunne beherske dét at skrive en stærk, idébaseret overskrift. Netop overskriften er noget af det vigtigste, for uden den er der en meget stor risiko for, at dit salgsbrev ender med at blive opfattet som bare endnu et salgsbrev. Det er noget, der virkelig tager tid at lære. Det tager tid at forstå alle mekanismerne bag en overskrift, og det ville tage alt for lang tid at gå i dybden med her. Men det er rent faktisk et håndværk. Det pågældende tilbud om et kursus i at lære at skrive salgsbreve giver ikke rigtigt nogen mening. Hvorfor bruge flere tusinde kroner på sådan et kursus (eller hvad det nu måtte koste), når du kan få en professionel tekstforfatter til at skrive et salgsbrev for 2.500-3.000 kr., som ville sælge ens produkt meget mere effektivt? Dét synes jeg er værd at gøre opmærksom på.

Og før Lone - eller en anden - endnu engang gør mig opmærksom på, at jeg ikke burde have skrevet mit indlæg i denne tråd, så vil jeg skynde mig at skrive: Det skal ikke ske igen. Dét var måske forkert, men jeg så ikke så meget konstruktivt i at skrive til Hans, da han vel mener at kunne stå inde for det. Til gengæld mener jeg - ligesom med mit gamle indlæg To Slags Tekstforfattere - at man bør være opmærksom på, at det næppe er penge, som er givet specielt godt ud. Så hellere bruge Hans eller en anden til at skrive et ordentligt salgsbrev og få det gjort rigtigt én gang for alle.

Lone - tak fordi du gjorde mig opmærksom på fejlen mht. brugen af ordet Telepati i stedet for ordet Teleportation (også selvom det ikke var ment som en hjælp Wink). Utroligt nok er den annonce 10 år gammel og en lang række reklamefolk og kunder har set den gennem tiden, men ingen har før bemærket den fejl, som jeg bestemt ikke er stolt af. Idéen fejler ikke noget, men det er pinligt, at jeg ikke selv har bemærket den brøler, dét skal jeg være den første til at indrømme. Av! Nå, men jeg skal til min webmand i morgen, og så vil den fejl blive udbedret.

Thomas    www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 7 ud af 8 (77 indlæg)