Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan er det med sammenhæng i Adwords?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj,

Som Rene også er inde på så er der utroligt mange ting, som spiller ind, når kvalitetsresultatet skal bedømmes. Mange af de mindre ting er ikke noget mindre annoncører behøver tænke på, men når man kommer til de lidt større annoncører kan der være mange procenter at hente i de mange små ting. 

Hvis du er mere interesseret i selve auktionen, så har Google faktisk lavet nogle fantastiske videoer omkring mange af deres produkter mm. på youtube.

Her er en omkring selve auktionen: ">Ad Auction Simplified

Mvh.
Andreas... 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:51

Jeg tror på at det spiller en meget lille rolle i det samlede budget, hvordan kvaliteten af din hjemmeside er. Det der med at søgeordet skal indgå i teksten på din landingsside, det er jo nærmest umuligt i praksis. Hvis jeg regner min Yahoo annoncering med, så skulle jeg jo have 100.000+ landingssider, selvom jeg havde flere søgeord og sætninger på hver side.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:52

Andreas Lolk:

Hej Nicolaj,

Som Rene også er inde på så er der utroligt mange ting, som spiller ind, når kvalitetsresultatet skal bedømmes. Mange af de mindre ting er ikke noget mindre annoncører behøver tænke på, men når man kommer til de lidt større annoncører kan der være mange procenter at hente i de mange små ting. 

Hvis du er mere interesseret i selve auktionen, så har Google faktisk lavet nogle fantastiske videoer omkring mange af deres produkter mm. på youtube.

Her er en omkring selve auktionen: 

">Ad Auction Simplified

Mvh.
Andreas... 

Tak for link Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 18:48

Hej.

Faldt lige over noget supervideoer fra Frank.

Så bliver man en del klogere

">video

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:40

Hej Dommer

Hvs i endnu ikke er kommet i gang med Adwords, så vil jeg anbefale at i for en kort tid lægger glemmer det her med at optimere keywords på siderne. Få istedet defineret hvad i ser som en "konvertering" på jeres site, sæt et beløb på hvad denne konvertering har for jer. Herefter sætter i salgssporing op så i i jeres Adwords konto kan se hvor "Omkostning per konvertering" helt ned på de enkelte søgeord. Så er det bare ud over stepperne med at annoncere og sortere de søgeord fra der konverterer for dårligt. Hvis i selv sætter jeres klikpriser har i alt at vinde og intet at tabe ved at bruge Adwords.'

Mvh Jesper Jørgensen

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 09:21

Her kan I se hvordan Google tolker Quality Score. Det skal lige siges at de ikke vægter alle parameter lige meget.

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)