Som Rene også er inde på så er der utroligt mange ting, som spiller ind, når kvalitetsresultatet skal bedømmes. Mange af de mindre ting er ikke noget mindre annoncører behøver tænke på, men når man kommer til de lidt større annoncører kan der være mange procenter at hente i de mange små ting.
Hvis du er mere interesseret i selve auktionen, så har Google faktisk lavet nogle fantastiske videoer omkring mange af deres produkter mm. på youtube.
Jeg tror på at det spiller en meget lille rolle i det samlede budget, hvordan kvaliteten af din hjemmeside er. Det der med at søgeordet skal indgå i teksten på din landingsside, det er jo nærmest umuligt i praksis. Hvis jeg regner min Yahoo annoncering med, så skulle jeg jo have 100.000+ landingssider, selvom jeg havde flere søgeord og sætninger på hver side.
Som Rene også er inde på så er der utroligt mange ting, som spiller ind, når kvalitetsresultatet skal bedømmes. Mange af de mindre ting er ikke noget mindre annoncører behøver tænke på, men når man kommer til de lidt større annoncører kan der være mange procenter at hente i de mange små ting.
Hvis du er mere interesseret i selve auktionen, så har Google faktisk lavet nogle fantastiske videoer omkring mange af deres produkter mm. på youtube.
Hvs i endnu ikke er kommet i gang med Adwords, så vil jeg anbefale at i for en kort tid lægger glemmer det her med at optimere keywords på siderne. Få istedet defineret hvad i ser som en "konvertering" på jeres site, sæt et beløb på hvad denne konvertering har for jer. Herefter sætter i salgssporing op så i i jeres Adwords konto kan se hvor "Omkostning per konvertering" helt ned på de enkelte søgeord. Så er det bare ud over stepperne med at annoncere og sortere de søgeord fra der konverterer for dårligt. Hvis i selv sætter jeres klikpriser har i alt at vinde og intet at tabe ved at bruge Adwords.'