Hej Jeg har søgt rundt omkring nettet om hvordan sammenhæng mellem søgeord>Annonce>landingpage er. Et kort spørgsmål jeg ikke har kunne finde svar på var: Søger google på ord der er i din tekst på din forside? Eller: Sørger google i dine <META> tags i din index.html? Er det ikke rigtigt, at google søger efter sammenhæng og relevans alle "tre" steder for at få et bedre kvalitets resultat? Eksempel på en cykelhandlers hjemmeside: Søgeord: cykel (herudover over 100 forskellige "sætninger" som "ny cykel" osv.) Den burde da efter min mening give et højt kvalitetresultat. Vi har dog ikke sat en kampagne op endnu. Man læser og hører jo så meget om at google æder dine penge, ved at foreslå unaturlige høje klikpriser. |
Jeg tror du blander Adwords og søgeresultater lidt sammen.
På Adwords annoncer er Google sådan set ligeglade med hvad du har af indhold på din side. Her tæller din klikpris, din placering, samt relevans af annonce i forhold til de søgeord du har budt på.
Alt afhængigt af søgeord, så kan du sagtens få kvalitets trafik til under 1 kr. pr. klik.