Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lyn-omgang af de Finske Visitkort ®

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi står og skal til at køre en lynomgang af vores Finske Visitkort ®.

Det skyldes at en af vores større kunder står og skal bruge nogle meget hurtigt - så hurtigt at kunden ikke kan vente på den normale samkørsel af dem (den kører vi nemlig først en gang i december).
Så derfor kører vi kortene - med stor sandsynlighed allerede nu på onsdag (i uge 44).

Men derved er der også mulighed for at andre kan få nogle kort med i og med at vi kommer til at køre med en hel del ledig plads på trykarket. Så derfor er der nu åbnet op for en lyn-pulje af de Finske Visitkort.

Prisen for ét sæt bestående af 250 ens kort ligger stadig på 500 kr. eksklusiv fragt og moms. Du sparer selvfølgelig fragten hvis du selv henter kortene hos MediaMouse Geeked. Hvis du skal bruge flere sæt, så er der 10% rabat pr. ekstra sæt. Det vil sige at f.eks. 2 x 250 eller 1 x 50 kort vil koste 950 kr.

Men det er altså en lyn-pulje med tryk på lyn. Så der er altså deadline for bookning af plads tirsdag d. 27 kl. 18:00 - og deadline for aflevering af layout næste morgen onsdag d. 28 kl. 10:00. Da deadlinen er meget stram på denne produktion, så starter vi op på produktionen af de Finske onsdag eftermiddag - uanset om der er afleveret layouts eller ej.

Hvis du er interesseret i at komme med i pulje, så send mig email på  jesper snabelA mediamouse.dk . Og hvis du har nogen spørgsmål inden du booker plads i puljen, så er du velkommen til at sende mig en email. Du kan selvfølgelig også ringe hvis du hellere vil det. I så fald er nummeret til MediaMouse 70 278 276.

Hvis du godt vil læse noget mere omkring kortene, så kan du læse en tidligere tråd her som har links videre til tidligere gange hvor vi har kørt de Finske: http://www.amino.dk/forums/t/70146.aspx

/Jesper

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:58

Matte eller blanke?

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:08

Blanke - det er de Finske jo som udgangspunkt altid.

Men jeg ved godt at du meget gerne vil have nogle matte. Jeg har dig stående på min "hvis-vi-skulle-finde- på-at-køre-en-mat-udgave-af-de-Finske-liste" Geeked.

/Jesper

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 12:16

Hej Jesper,

Jeg skal have et sæt - kan bare ikke nå at have dem klar inden onsdag - desværre.

Men næste sæt siger du engang i december? Ved du hvornår præcist Smile?

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:40

Hej Simon,

Jeg ved ikke præcist hvornår endnu. Vi kører puljen når den er fuld og det plejer at passe med at vi kører den ca. 4-5 gange om året. Og i og med at vi kørte en omgang i slutningen af september, så passer det nok meget godt med december eventuelt starten af januar. Vi har allerede nogen som ikke nåede med i den sidste omgang i september som så godt vil med i lyn-puljen. Så de går fra på december-puljen som de ellers havde booket plads til.

/Jesper

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:31

Hej Jesper,

Kan ikke nå deadline heller - men skal bruge 5-6 sæt (forskellige) næste gang i kører så kandu ikke smide mig en mail til den tid :) (min grafiker har ferie i denne uge - øv).

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:16

Jeg har skrevet dig ind på ventelisten til den næste omgang som en bookning på " ? x 250" stk. Finske.
Så bliver der taget kontakt til dig når vi er ved at være på plads, så vi kan få fundet ud af hvor mange sæt du skal bruge Geeked.

/Jesper

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)