Kan godt være min mening skaber et lidt negativt indtryk, men din mening skaber et meget positivt indtryk så mon ikke det går lige op. Havde du ikke skrevet så fantastisk om din designer havde jeg nok slet ikke smidt en kommentar, men mente bare du var helt forkert på den. Du kan desuden ikke forvente at lave en tråd på amino eller andre steder og forvente folk ikke skriver deres mening. I bund og grund syntes jeg ikke din fantastiste ros er fortjent. Desuden syntes jeg din reaktion på denne kommentar er barnlig og ikke specielt konstruktiv.
|
TT Tekstforfatter:Det "ops" gør ved straks at skrive noget negativt svarer for mig lidt til, hvis en person er på vej ind til en jobsamtale, og en 3. person lige stikker hovedet indenfor og hvisker "Ham her er ikke noget særligt!" til jobintervieweren. Det skaber på forhånd et negativt indtryk og er ikke fair imod den, der skal til at sælge sig selv. Som det gamle udtryk siger "Hvis man ikke har noget positivt at sige, så ti stille".
Nu gider jeg ik blande mig i jeres lille diskussion, men jeg forstår bare ik hvordan en tekstforfatter kan skrive ovenstående!!!
En hjemmeside med referencer er vel det samme som et CV + en afsluttet jobsamtale. Formår man ik at sælge sig selv, så får man ik jobbet. Og ved en designer er referencer som minimum 50% af jobsamtalen, da det er her hans evner vurderes...