Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PR-GRUPPEN - Hvad er der lige med dem?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke det er for at lave PR for PR-Gruppen så ved jeg ikke hvad formålet med dit indlæg er.   Prøv nu at læse hvad jeg skriver! - Jeg forsøger jo netop at forholde mig åbent til sagen og prøver blot at se tingende fra flere vinkler.   Du kan da for pokker også se, at der er andre end mig der netop har antaget denne let skeptiske vinkel til dit indlæg.   Grunden til jeg skriver det omkring din tid her på Amino er netop at det ville øge dit indlægs troværdighed.  

Herinde på Amino er der ingen der er efter nogen!  Formålet er netop at lære af hinandens erfaringer - også de dårlige!

Det glæder mig på jeres vegne, hvis jeres google-kampagne har givet denne store succes.   Det kræver blot lidt flere referencer, men så er jeg da selv parat til at ringe til PR-Gruppen :-)

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 19:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Fra Aars
Tilmeldt 31. Jan 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:45

Jeg er selv blevet kontaktet af silas fra pr-gruppen

og jeg ved ikke hvad jeg skal tro

MEN

Min henvendelse af omtaler her på siden fik silas og lasse til at få slettet de indlæg der var

jeg satte tvrivl ved deres kunden og sagde at ud fra hvad jeg ku google mig frem til om dette firma var jeg ikke int

nu er alle indlæg så slettet

jeg ved sku ikke hvad jeg skal tro og vil faktisk godt lave et sammerarbejde med silas og pr-gruppen

for kan de hæve salget på hjemmesiden vil det da være fint

vi har ca 1000 besøgende m dagen og vil gerne ha flere

Men forstår ikke www.legeland.dk for hvis du brugte lidt på søgemaskine optimatering og fik din side justeret lidt så ville du lægge no. 1 på google fordi du har en god side

tog nogle ord fra dine menuer og smed dem i google og nogle kom du frem i top hvor du betalte for det

men med lidt arbejde ville du lægge nr. 1 på dine ord

men ved sku ikke hvad man skal tro

tror sku jeg prøver dem så kan jeg jo altid advare andre hvis det går galt

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 18:53

Hehe... Jeg er faktisk blevet kontaktet af Lasse fra PR-gruppen idag...

Han sagde bl.a. at...

...de samarbejdede med google i dublin som den eneste i danmark.

...de er nogen af de bedste i Danmark.

og så videre...

Jeg har dog også fundet frem til denne tråd og det ender nok med at jeg ikke vender tilbage til ham...

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra Aars
Tilmeldt 31. Jan 09
Skrevet kl. 19:02

sjovt nok fik også et kald i dag + fik at vide de da nemt ku få dem fra google til at ringe fra dublin hvis det var det der sku til for at få mig til at tro på dem

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis det det direkte er blevet sagt, at de har et samarbejde med Google i Dublin som de eneste i Danmark, er det ganske enkelt usandt. Vi samarbejder også med Google i Dublin, og det har vi gjort i mange år. Ligesom alle andre Google Advertising Qualified i øvrigt gør det.

Udover dette kender jeg intet til virksomheden, så jeg vil overlade bedømmelsen til andre ;-)

Fra Faxe
Tilmeldt 22. Jan 10
Skrevet kl. 13:31

Vi er også blevet kontaktet af PR-Gruppen.com - og efter store overvejelser har vi netop indgået et samarbejde med dem på vores shop www.Netsalg.com - og indtil videre tegner det positivt Smile

Men - vi holder naturligvis skarpt øje med deres arbejde, hvilket vi altid gør med vores samarbejdspartnere.

M.v.h.

Michael Larsen

www.Netsalg.com

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 18:30

Nu da jeg kan se, at PR-Gruppen har oprettet en bruger herinde, så kunne vi måske få svar på hvorfor de markedsfører sig som eneforhandler med kontakt til Google Dublin, når dette iflg Thomas er usandt?

Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 05:58

Mht google addword og søgemaskine optimering, er det efter min mening bedre at stå for det selv. Så kan i jo altid hyre nogen på timebasis at hjælpe og give gode råd.

Det er ikke så svært at bruge systemet som jo er skabt til almindleig mennesker, men man kan helt klart lave dumme ting hvis man ikke har erfaring med det.

Det er noget mærkeligt noget at et andet firma skal være inde over og have procenter og at man ikke selv har helt adgang til det.

Der bliver skrevet så meget vås herinde firmaet kan sikkert være fint nok selvom folk har skrevet noget dårligt. Det er op til en selv at vurderere.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 08:25

cardigan:

Nu da jeg kan se, at PR-Gruppen har oprettet en bruger herinde, så kunne vi måske få svar på hvorfor de markedsfører sig som eneforhandler med kontakt til Google Dublin, når dette iflg Thomas er usandt?

De har haft en bruger herinde et stykke tid efterhånden, men sjovt nok helt undgået denne tråd.

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)