Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem får man til at lave en baggrund/wallpaper til eens emails?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gerne kunne sende mere professionel udseende emails ud til kunder, med logo og baggrunds mønster ligesom eens hjemmeside - men aner ikke hvordan man gør dette, eller hvem man mon får til at gøre dette for een ? Er det et webdesign firma ?

Mvh Pernille 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ikke for at skyde din idé i sænk - men;

Pas på med at bruge baggrunds"tapet", specielle skrifttyper, farver og lignende i dine emails. Det kan sagtens være at de ser pæne ud på din computer, men du har ingen kontrol over hvordan de kommer til at se ud hos modtageren.

Jeg oplever indimellem at jeg modtager nogle emails som er "stylet" og ved mere end halvdelen bliver de tydeligt ikke vist som afsenderen havde troet de ville. Og hvor fancy de så ellers var tænkt at skulle se ud oprindeligt, så giver det ikke et synderligt godt indtryk når man modtager en email som nærmest er ulæselig.

En ting er så om emailen ser korrekt ud når modtageren får den - Noget andet er så hvordan den opfører sig når modtageren forsøger at besvare den.

Det var blot lige et indspark fra min side af Geeked.

/Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:50

Det har jeg slet ikke tænkt på - synes bare jeg ofte får en firma mail med et velkendt pænt logo osv -- og det ser mere pro at sende  en email ud, der bærer firmaets farver og logo, det har eller får jo også en genkendelses faktor. Mvh Pernille  

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)