Hej Ian Nu faldt jeg lige over dit indlæg og jeg har faktisk lige svaret på det i et andet indlæg, hehe. Derfor tillader jeg mig den frækhed, at kopiere noget af teksten for at give dig en ide om, hvad der kan give dig en bedre landingspage. Jeg har ændret det lidt, så det passer til dine ydelser. Bruger du denne tankegang, vil det give dig en bedre score på landingspagen. |
Hej med jer.
Tak for jeres super input. Jeg vil kigge på muligheden for at gøre wordpress mere CMS og muligheden for at lave en video, der viser brugeren hvordan man opretter sig.
Det jeg umiddelbart tænker er, at brugerne ikke gider bruge tid på at se en video for at 'lære' hvordan de opretter sig - men det må vi test ;-)
Så tror jeg, at jeg vil genoverveje strategien med, at få brugerne til at oprette sig som bruger - det er måske et eller 2 skridt for langt i processen? Måske, email og den vej igennem holde dem ajour med BoligOasen.dk og siden.
Alt vel og tak for de gode input.
Ian
PS: Det er en gó idé at fortælle ens makker, at man har lavet en ny landingsside så han kan ændre linket på annoncen ;-)