Hej med jer aminoer. Nu har min buddy og jeg fået designet vores side (vi retter lidt til endnu ;- )). Sagen er den, at vi har smidt lidt marketingskroner i Facebook for lige at få en føleing med online marketing. Fremgangsprocessen indtil nu har været følgende.
Seneste tiltag... Jeg har en formodning om, at vores konkurrence/landingsside var for tekstbaseret så nu har jeg lavet en lille konkurrenceannonce, fjernet overfødig tekst. Er lidt spændt på resultatet. Mit spørgsmål er, hvad er jeres input til landingssiden og hvad har i af erfaringer med landingssider (Der er sikkert STOR forskel alt efter hvad målet er) - MEN der må være nogle generelle regler/principper man kan bruge/følge for at lave en god landingsside. Den nye landingsside er: http://boligoasen.dk/sidemenu/konkurrence-boligmagasiner.html Er spændt på at høre jeres tilbagemeldinger og skumme læringen af jeres erfaringer. Alt vel PS: Jeg kunne ikke finde en gruppe spørgsmålet passede i så tænkte den her kom tættes på.
|
Hej Martin,
I justere kun på jeres landingspage - prøv at skrue på nogle af de andre parameter i forbindelse med jeres setup.
Når du har magasiner/blade på højkant, så er folk automatisk skeptiske - at der ikke pludselig står et eller andet med et "forsættende abonnement", der skal betales porto o.s.v.
Mit forslag er at i prøver med en anden præmie, og så ser om det giver bedre effekt. Rammer i den rigtige målgruppe på facebook?
Jeg kunne ikke engang få min far til at få information gratis i 4uger , selvom det er en avis han læser, ene og alene på grund af han så skulle huske på at framelde abonnementet igen, når de 4uger var gået - hvis han ikke ønskede at forsætte,
Med venlig hilsen
Casper Schneider