Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forbedringer ønskes.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Er der nogle af jer der har et par gode tips til bedre seo resultater på www.smykkestil.dk ?

Jeg har fokuseret på en del forskellige områder ved hjælp af et par gode bøger, jeg lige for god karmas skyld vil nævne. SEO-LEX og SEO 2.0 - 2 velskrevne bøger af Thomas Rosenstand og Mikkel DeMib .

Der klart kan anbefales. 

Jeg tror jeg står i samme situation som andre, og efterhånden er kommet til det punkt hvor jeg ikke kan se skoven for bare træer, og i jagten på de gode rankinger bliver tiden brugt på for meget vidensopsamling og for lidt content generering - og det udgør jo et problem i sig selv.

Der er naturligvis fokuseret på keyword-density i alle artikler, meta beskrivelser til google  og meta keywords til Yahoo og Live. 

Der er fokuseret mere effektivt på H1 tags i nyere tid og kvalitets eksterne udgående links.

Linkbuilding er der også brugt en del tid på, men det er ikke helt nemt at finde de gode sider, hvor man kan få et kvalitetslink med do-follow.

Pagerank har vi ikke noget af, og selvom jeg godt er klar over at man ikke skal lægge så meget i pagerank, men kigge på sidevisninger og besøgstal, så kan jeg ikke lade være med at tage det som et nederlag at der ikke engang er en PR1  - nogen forslag til hvad problemet er her ? 

Håber der er et par kloge hoveder der har et par gode tips, til ting der kan forbedres  :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:47

PR bliver kun opdateret 4 gange årligt, så det kan være forklaringen der.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 22. Mar 09
Skrevet kl. 16:55

Det er jeg opmærksom på, men siden har også eksisteret siden december 08, med den højeste content værdi i Q1+Q2 i 09, så derfor undrer det mig at der stadig ikke er kommet et resultat. Flere andre projekter jeg har arbejdet med har fået PR1 indenfor det første kvartal og derefter PR3 i næste.

Men denne gang sker der intet, på trods af at der bruges samme metode til opnåelse, så noget må jo være forkert? :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:55

Både i forhold til rankings og i forhold til din manglende pagerank (ikke, at du overhovedet skal fokusere på den) skal du nok arbejde noget mere på linkbuilding. Vrid din hjerne, tjek din konkurrenters backlinks og tig, plag og rag alle de links til dig, du kan få.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:03

Ser lidt ens ud de steder du har tilmeldt links til forsætter det gode arbejde og tilføje 10-20 dagligt når du har tid , bare teksten er forskelligt giver det noget .

Skrive på Yahoo site søge find dine konkurrenters links , du finder fleste resultater der.http://siteexplorer.search.yahoo.com/search?p=http://www.smykkestil.dk/&y=Explore+URL&fr=sfp

en god liste findes her med masser af vis links du kam tilmelde dig

http://www.semoblog.com/tilf%C3%B8j-link-71.html.

god ide at få nogle flere links til din side , få flere links til siden , skriv på google.dk tilmelde add , submit links mv. bagved url , link hjemmeside mv.

Har du læst light udgaverne af Rosenstand og DeMib's SEO bøger ? Dem kan du

downloade gratis her

http://www.seo-lex.dk/  download_light.asp (SEO-LEX af Thomas Rosenstand)

http://seo.demib.dk/  gratis-seo/ (SEO 2.0 af Mikkel DeMib Svendsen)

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 22. Mar 09
Skrevet kl. 10:50

Hej Frank. jeg er nemlig helt enig, men det har jeg allerede gjort i et meget bredt omfang uden at se resultater på det. Og de backlink jeg har snuppet, er heller ikke synlige hverken hos Alexa eller som registreret andre steder. Det er den jeg ikke forstår.  - Hvordan har det effekt på linkjuice i forhold til om et backlink skifter fra at være do-follow til no-follow.

Hvis A, laver et backlink den 1. Januar, hvor den pågældende sidehar do-follow, og jeg så laver et backlink den 1. December hvor siden i mellemtiden har besluttet sig for at ændre politik og backlinket så er No-follow. Mister vi så begge Linkjuicen, eller er det så kun mig ? 

Tilmeldt 22. Mar 09
Skrevet kl. 11:19

Hej Mikael, 

Ja jeg har læst begge og er netop blevet færdig med Mikkels SEO 2.0 og efter jeg blev færdig med den besluttede jeg mig ligeledes for at fjerne XML-sitetmappet fra Google. Jeg havde i forvejen konkluderet at det ikke gav mig en større indexering, så nu må vi se om det giver nogen effekt.

En ting jeg dog er i tvivl om, er hvor vidt jeg bør lave backlinks til selve artiklerne, forsiden, eller kategorier for at få mest muligt ud af det. Smitter linkjuicen af til domænet og forsiden eller er det så kun den pågældende artikel/kategori der får værdi af det?

Jeg kan forstå at alle porienterer linkbuildingen som værende, det eneste der skal være fokus på, der er ingen der kan se interne problemer i forhold til interne links og struktur?

Fra Hillerød
Tilmeldt 9. Nov 07
Skrevet kl. 00:26

Smykkestil.dk:

Og de backlink jeg har snuppet, er heller ikke synlige hverken hos Alexa eller som registreret andre steder.

Du skal slet ikke bekymre dig om, hvilke backlinks Alexa finder. Det er søgemaskinerne, der tæller.

Smykkestil.dk:

- Hvordan har det effekt på linkjuice i forhold til om et backlink skifter fra at være do-follow til no-follow.

Hvis A, laver et backlink den 1. Januar, hvor den pågældende sidehar do-follow, og jeg så laver et backlink den 1. December hvor siden i mellemtiden har besluttet sig for at ændre politik og backlinket så er No-follow. Mister vi så begge Linkjuicen, eller er det så kun mig ? 

Søgemaskinerne lægger ikke vægt på, hvilke egenskaber et link tidligere har haft. Hvis en hjemmeside ændrer til nofollow-links, vil både dit nye link og din konkurrents gamle link blive til nofollow-links, der ikke overfører linkværdi. (Der kan dog være en vis forsinkelse, før søgemaskinerne får optaget den nye version af alle de gamle sider i indekset).

Fra Hillerød
Tilmeldt 9. Nov 07
Skrevet kl. 00:28

Smykkestil.dk:

En ting jeg dog er i tvivl om, er hvor vidt jeg bør lave backlinks til selve artiklerne, forsiden, eller kategorier for at få mest muligt ud af det. Smitter linkjuicen af til domænet og forsiden eller er det så kun den pågældende artikel/kategori der får værdi af det?

Jeg kan forstå at alle porienterer linkbuildingen som værende, det eneste der skal være fokus på, der er ingen der kan se interne problemer i forhold til interne links og struktur?

Mht. backlinks, så er det korte svar: Ja! Du skal have links til artiklerne, forsiden og kategorierne, hvis det skal være rigtig godt. Og linkjuicen "smitter af" gennem dine interne links.

Mht. de andre elementer, så bruger jeg altså kun et par minutter på hjælpeforespørgsler herinde - og der stak behov for flere links lige ud, da jeg kiggede hurtigt.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)