Hej Aminoer. Er der nogle af jer der har et par gode tips til bedre seo resultater på www.smykkestil.dk ? Jeg har fokuseret på en del forskellige områder ved hjælp af et par gode bøger, jeg lige for god karmas skyld vil nævne. SEO-LEX og SEO 2.0 - 2 velskrevne bøger af Thomas Rosenstand og Mikkel DeMib . Der klart kan anbefales. Jeg tror jeg står i samme situation som andre, og efterhånden er kommet til det punkt hvor jeg ikke kan se skoven for bare træer, og i jagten på de gode rankinger bliver tiden brugt på for meget vidensopsamling og for lidt content generering - og det udgør jo et problem i sig selv. Der er naturligvis fokuseret på keyword-density i alle artikler, meta beskrivelser til google og meta keywords til Yahoo og Live. Der er fokuseret mere effektivt på H1 tags i nyere tid og kvalitets eksterne udgående links. Linkbuilding er der også brugt en del tid på, men det er ikke helt nemt at finde de gode sider, hvor man kan få et kvalitetslink med do-follow. Pagerank har vi ikke noget af, og selvom jeg godt er klar over at man ikke skal lægge så meget i pagerank, men kigge på sidevisninger og besøgstal, så kan jeg ikke lade være med at tage det som et nederlag at der ikke engang er en PR1 - nogen forslag til hvad problemet er her ? Håber der er et par kloge hoveder der har et par gode tips, til ting der kan forbedres :)
|
PR bliver kun opdateret 4 gange årligt, så det kan være forklaringen der.