Roskilde er da skam også tættere på undertegnede - Ca. 20 min til centrum) da jeg jo er i KBH og det samme gælder for dig Morten. Jeg tror nu - modsat dig - ikke at det er svært - man skal jo blot tilbyde servicen - til webejere der har adresse placering inden for "Firmaets" aktions radius / område - og evnt. ekspandere kontor derfra. Og vedr. markdsføring - handler det jo om hvordan den er støbt sammen - FIELDS som er en traditionel murstensforretning - de har da ikke problemer med at fremtrylle et magasin med diverse produkter i. kan ikke se problemmet blot den mentale blokkering ( sorry Morten) ( jeg har lavet lidt research på den slags gratis produkt blade) Og så handler det om at have en PORTAL som tilbyder en underside - og som derefter peger - på sælgers egen side ( hvis han / hun har en) bare hav i "mente" at jeg er 100% realist - så ingen drømmerier her fra. Og Det er viljen til ideen der manifisterer den. Alle de der andre små punkter du nævner - vil jeg overlade til en gruppe der faktisk har tænkt sig at realisere ideen - jeg syntes den er god - men ønsker ikke at tilføje yderligere - også selvom jeg har en god ide om mere praktiske tiltag - den energi vil jeg bruge hvis der er nogen der har lyst til at realisere ideen og jeg faktisk er blevet en del af denne. :-) Hvis vi skal gå videre må vi jo starte med at nedsætte en interessegruppe - der inden for de nedsatte rammer kan deltage som alle kan opfylde nogle punkter: F.eks 1. have actions-radius på Sjælland ( f.eks) 2. have en webshop 3. have livsstils produkter ( gruppe 1?) 4. have et ønske om at gå sammen - og evnt. samme lager 5. have økonomi til den type fælleskab Fyld selv på.. med resten..
Jeg tror 100% at ideen har en fremtid - jeg har set denne konstalation før - folkene manglede blot at lancere en fællse side og et fysik produkt ( blad eller butik)
Hvis man behovsmæssigt kan opfylde nogle ting hos folk - så syntes jeg at ideen er relevandt.
Mini Behovs analyse ( ja det kalder jeg den sgu) SELLING POINTS: 1.mulighed for sparring ved uge møde samt spisning. 2.fælles foredrag 3. fælles lager for at minimere udgifter 4. fælles kontor - skaber fællesskab og minimere udgifter 5. fælles transportfirma - minimerer udgifter 6. fællesmarkdsførring - minimerer disse udgifter 7. fælles papir indkøb - og andre fælles indkøb - minimerere udgifter 8. Co2 - godt for miljøet.. hahah ja det skulle jo ind et sted ikke.. 9. fælles handlingsplan - det er da super!! 10. fælles energisk indsats = nemmere at opnå opmærksomhed og derved gratis markedsførring 11. spydspids for en ny type shopping online - og igen skaber interesse 12. mulighed for fælles shopping modul på nettet 13. fælles launch platform f.eks: www.butiksmagasinet.dk med undersider ( alternativt istedet for at have helt sin egen www adresse) 14. mulighed for at få annoncører i forbindelse med magasin, marketing og web og meget megert mere.. nu er jeg sgu sulten og skal til at spise noget. :)
Hej Hej P.s morten: den der flash med løbehjul er ikke så.. go.. på http://www.aaimport.dk/ ret den til :-) - større afstand mellem produkterne f.eks. ville hjælpe |
Hey Branisav
Dinnærbutik.dk er ledig..
dog ikke noget godt navn