Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino murstensbutik

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Roskilde er da skam også tættere på undertegnede -  Ca. 20 min til centrum) da jeg jo er i KBH og det samme gælder for dig Morten.

Jeg tror nu - modsat dig - ikke at det er svært - man skal jo blot tilbyde servicen  - til webejere der har adresse placering inden for "Firmaets" aktions radius / område - og evnt. ekspandere kontor derfra.

Og vedr. markdsføring - handler det jo om hvordan den er støbt sammen - FIELDS som er en traditionel murstensforretning - de har da ikke problemer med at fremtrylle et magasin med diverse produkter i. kan ikke se problemmet blot den mentale blokkering ( sorry Morten) Big Smile  I et magasin reklamers der for produkterne - og derved henviser til en bagside hvor webbutikkens navn nævnes - samt evnt. en introduktions side - om firmaet og dets ejer evnt.

( jeg har lavet lidt research på den slags gratis produkt blade)

Og så handler det om at have en PORTAL som tilbyder en underside - og som derefter peger - på sælgers egen side ( hvis han / hun har en)

bare hav i "mente" at jeg er 100% realist - så ingen drømmerier her fra.

Og Det er  viljen til ideen der manifisterer den. Wink

Alle de der andre små punkter du nævner - vil jeg overlade til en gruppe der faktisk har tænkt sig at realisere ideen - jeg syntes den er god - men ønsker ikke at tilføje yderligere - også selvom jeg har en god ide om mere praktiske tiltag - den energi vil jeg bruge hvis der er nogen der har lyst til at realisere ideen og jeg faktisk er blevet en del af denne. :-)

Hvis vi skal gå videre må vi jo starte med at nedsætte en interessegruppe - der inden for de nedsatte rammer kan deltage som alle kan opfylde nogle punkter: F.eks

1. have actions-radius på Sjælland ( f.eks)

2. have en webshop 

3. have livsstils produkter ( gruppe 1?) 

4. have et ønske om at gå sammen - og evnt. samme lager

5. have økonomi til den type fælleskab

Fyld selv på.. med resten.. 

Jeg tror 100% at ideen har en fremtid - jeg har set denne konstalation før - folkene manglede blot at lancere en fællse side og et fysik produkt ( blad eller butik)

Hvis man behovsmæssigt kan opfylde nogle  ting hos folk - så syntes jeg at ideen er relevandt.

Mini Behovs analyse ( ja det kalder jeg den sgu) 

SELLING POINTS: 

1.mulighed for sparring ved uge møde samt spisning.

2.fælles foredrag

3. fælles lager for at minimere udgifter

4. fælles kontor - skaber fællesskab og minimere udgifter

5. fælles transportfirma  - minimerer udgifter

6. fællesmarkdsførring - minimerer disse udgifter

7. fælles papir indkøb - og andre fælles indkøb - minimerere udgifter

8. Co2 - godt for miljøet.. hahah ja det skulle jo ind et sted ikke..

9. fælles handlingsplan - det er da super!!

10. fælles energisk indsats = nemmere at opnå opmærksomhed og derved gratis markedsførring

11. spydspids for en ny type shopping online - og igen skaber interesse

12. mulighed for fælles shopping modul på nettet

13. fælles launch platform  f.eks: www.butiksmagasinet.dk med undersider ( alternativt istedet for at have helt sin egen www adresse)

14. mulighed for at få annoncører i forbindelse med magasin, marketing og web

og meget megert mere.. nu er jeg sgu sulten og skal til at spise noget. :)

Hej Hej

P.s morten: den der flash med løbehjul er ikke så.. go.. på http://www.aaimport.dk/

ret den til :-) - større afstand mellem produkterne f.eks. ville hjælpe

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Fra  visual-id Skrevet kl. 10:48

Hey  Branisav

Dinnærbutik.dk   er ledig..

dog ikke noget godt navn Big Smile

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Fra  visual-id Skrevet kl. 10:49

Hey  Branisav

Dinnærbutik.dk   er ledig..

dog ikke noget godt navn Big Smile

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 11:04

Spændene debat.

Hvorfor ikke bare lavet butikken ala, Harald Nyborg, få varer i udstillingen og mange varer på lageret inde bagved, så man har ro til at pakke varer til lang distance kunderne. Og når der ikke er meget at lavet i webshoppen kan man tage turnus i den fysiske butik.

Med hensyn til lagerstyring, så er det ikke et større problem end at det kan kodes og kobles sammen de forskellige shops via et plug-in, noget flere af aminoerne kunne være med til at forestå. Så var det jo bare at få shoppen til at understøtte flere lager lokationer, så kan man åbne små butikker i alle storbyerne, i fællesskab.

Men tror ikke i skal være mere end ti e-købmænd pr. lokation før det bliver forvirrende..

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)