Hej Søren,
1999,00 kr. efter overstående krav (tid og kataloger).
Priser eksklusiv moms.
Med venlig hilsen
Casper Schneider
Hej Søren, 1999,00 kr. efter overstående krav (tid og kataloger). Priser eksklusiv moms. Med venlig hilsen |
Vi kan tilbyde det for 2.000 kr. Er ikke momsregistreret, så der er ingen moms. Vi er 2 mand der udfører jobbet, og ingen beskrivelser ligner hinanden. Vi har en del erfaring, fra bl.a. Billigegolfbolde.dk, hvor vi ligger #1 på mange populære søgetermer. Send en mail til Casperblom@live.dk hvis det har interesse. |
Hej Søren Jeg faldt lige over denne side, mens jeg selv sad og tilmeldte links - måske kan du kontakte dem for et godt tilbud: http://www.onlinepartner.dk/linkbuilding/ Mvh Jesper
|
Jeg kan gøre det for 1795 + moms. Hvis det har interesse kan jeg kontaktes på michael@skalspc.dk |
Kan det betale sig at tilmelde de links som har PageRank n/a, 0 og 1 ? |
Besøg kunstbutikken her: Kunstkort fra Habsø
Hej Hvorfor bruger i ikke den partner i allerede har til SEO som i skriver på jeres hjemmeside "FirstRank1 er vores danske partner inden for søgemaskineoptimering. " Mvh Jesper |
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl
Jeg skriver for musikblogs.dk/Goombay, som er med på listen ovenfor. Det er en musikportal, der samler og beskriver musikblogs, så at forsøge at tilmelde andre ting og sager er spild af alle parters tid. Ikke et surt opstød -- bare som oplysning til borgerne om linkkataloger! ;) Kasper
|
Kan du uddybe lidt om hvad du forventer af unikke tekster. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement