Nu har jeg set en del her på amino der har disse cashback sites og kunne godt finde på at lave et selv. Har dog INGEN viden om det. Så er der en med viden, eller et firma der sælger disse så vil jeg måske gerne købe. Har et par spørgsmål. Jeg ønsker ikke at kunden skal købe noget for at optjene points. Kan man lave et cashback site hvor kunden tjener på at kigge reklamer eller laver andet der er gratis ??? Hvor stor en administrativ opgave er det at væksle points til de ting man nu gerne vil give i retur ??? Det kan vel blive en ok stor opgave hvis man har 1000 kunder om måneden der skal have et produkt i reutur for points. Er der et script som er bedst ??? Kan ikke selv sætte det op så du skal ikke være bange for at give mig et link til noget gratis. Vil stadigvæk have brug for dig. Jeg vil bare have det bedste da jeg har testet et par sites og syntes de er fyldt med dumme fejl. Jeg har sikkert mange flere spørgsmål når det kommer til stykket, men ville bare have lidt grund viden, og evt nogle kontakter til opsætning hvis jeg beslutter mig for at starte et hygge projekt.
|
Han kan sikkert hjælpe dig http://www.amino.dk/members/elias_5F00_sorensen/default.aspx