Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af egen E-handels hjemmeside.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Tror du ik et site som Trendsales er dyre? Betalingssystemer, brugertingene mm vel ik helt billig at få lavet?

Som sagt kommer det an på hvilke features der skal med. Det kan man kun sige når man sidder med kravspec. Mine 200.000 var blot et skud fra hoften ;)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Mener du det helt seriøst at du kan holde det omkring det beløb? Jeg ville have gættet på 250.000 kr + det løse til tilpasninger mm...

Ja, jeg ved godt det lyder billigt, men det er også fordi at vores platform, kan et sted imellem 60 % og 80 %, af opgaven uden at vi skriver en linie kode. Så budet forudsætter selvfølgeligt at vi bygger på den, tilgengæld så giver det en masse muligheder, fordi platformen gør at en masse at de tilpasninger der skal laves hen ad vej, kan laves uden at kode, hvilket sparer ikke bare kode tiden men også den efterfølgende test.

Faktisk gælder det generelt, at de tilbud vi sender ud nu efter vi begyndt at bygge skræddersyede på platformen er cirka. dobbelt så billige som før! Men det har godt nok også kostet blod, sved og tårer at nå hertil. Et godt eksempel på hvor kraftfuldt systemet er blevet er dette site: http://www.thecolorclub.net/ her har kunden, selv bygget hele sitet uden at skrive en eneste linie kode.

I forbindelse med skræddersyede løsninger, er det interessante at platform består af byggeklodser, så hvis man har brug for en speciel funktionalitet, så laver man bare en ny byggeklods. På den måde får man det prisbillige og gennemtestede fra standard systemer, kombineret med frihed fra skræddersyede løsninger.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Ja, jeg ved godt det lyder billigt, men det er også fordi at vores platform, kan et sted imellem 60 % og 80 %, af opgaven uden at vi skriver en linie kode. Så budet forudsætter selvfølgeligt at vi bygger på den, tilgengæld så giver det en masse muligheder, fordi platformen gør at en masse at de tilpasninger der skal laves hen ad vej, kan laves uden at kode, hvilket sparer ikke bare kode tiden men også den efterfølgende test.

Faktisk gælder det generelt, at de tilbud vi sender ud nu efter vi begyndt at bygge skræddersyede på platformen er cirka. dobbelt så billige som før! Men det har godt nok også kostet blod, sved og tårer at nå hertil. Et godt eksempel på hvor kraftfuldt systemet er blevet er dette site: http://www.thecolorclub.net/ her har kunden, selv bygget hele sitet uden at skrive en eneste linie kode.

I forbindelse med skræddersyede løsninger, er det interessante at platform består af byggeklodser, så hvis man har brug for en speciel funktionalitet, så laver man bare en ny byggeklods. På den måde får man det prisbillige og gennemtestede fra standard systemer, kombineret med frihed fra skræddersyede løsninger.

Det lyder meget interessant... Det er hermed skrevet ned til evt fremtidige projekter...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mindes, at Martin Thorborg engang fortalte, at Amino kostede ham kr. 200.000, om måneden i udvikling og vedligeholdelse. Nu ved jeg godt, at Amino og Trendsales ikke er til at sammenligne, men jeg vil nu stadig mene, at omfanget af beggesider må være nogenlunde det samme. Nu er Trendsales efterhånden en gammel portal, men jeg vil skyde på at den over årene har kostet flere millioner, at udvikle til, hvad den er idag.

Jeg kan ikke give et godt bud, på hvad prisen er idag, men kun henvise til en artikel, hvor der bliver beskrevet, hvordan at Freeway A/S i år alene, har foretaget nedskrivninger på udvikling for 2 mio.. Det skal siges, at den høje pris, også skyldes, at Freeway, har udvikle deres eget betalingssystem, og samtlige funktioner ved systemet. 

Held og lykke med projektet.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)