Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis netværk - bliv medlem af det kreative erhvervsnetværk United Creatives

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Det kreative netværk United Creatives har efterhånden et par år på bagen - og medlemskartoteket tæller i dag en lang række dygtige og anerkendte erhvervsfolk, kunstnere, skuespillere, iværksættere osv.

Vi er i disse måneder i gang med at videreudvikle en lang række forskellige features og initiativer på selve sitet - og samtidig kan du glæde dig eksklusive invitationer til netværksarrangementer i 'den virkelige verden'.

Du kan uploade dine projekter, billeder, designs, jobannoncer, eventinvitationer - og alt hvad du ellers måtte have lyst til at give opmærksomhed i mens du forbedrer dit netværk.

Det er gratis at blive medlem for både virksomheder og freelancere - så klik dig ind og udnyt de mange muligheder på www.united-creatives.dk

Jeg er først for nylig blevet partner i netværket - men vil løbende opdatere denne tråd, når der sker nye tiltag. Eksempelvis vil en række større virksomheder så småt begynde at kigge med på sidelinjen i løbet af de næste par måneder - og til den tid vil der for alvor komme gang i projektbørsen.

I næste uge vil vi begynde at annoncere efter forum-moderatorer og artikelleverandører til hjemmesiden, men hvis du allerede nu mener, at du har noget at bidrage med, er du meget velkommen til at kontakte os.

Med venlig hilsen
United Creatives

Kommunikationschef
René Gade Mikkelsen
rgm@united-creatives.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 02:26
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 04:04

Kun forsiden virker ,klikket på alt på siden og der kom denne fejl meddelelse på alle siderne

DotNetNuke Error: - Version 04.05.05

venlig hilsen

mikael

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 11:35

Endnu et firma der gerne vil tjene penge på at folk ønsker at forsamle sig på nettet

Kort tid efter skifter "gratis" ud med: "udvid din profil", "betal kun".. osv..

og ikke nok med det - så vil i gerne have at folk skal levere indhold til jer gratis... 

jeg kan se et bæredygtigt produkt her.

Ikke et surt opstød bare en konstatering over hvor mange danske forums der er begyndt på denne type "billing for content" produkter

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 12:10

Morten og Michael: Ja, it-folkene var i gang med en omstrukturering i nat - så beklager hvis I forsøgte at tilmelde jer under nedetiden.

Claudio: Du har en god pointe - men jeg var bestemt ikke gået ind i projektet, hvis tingene forholdt sig sådan, som du beskriver.

United Creatives udspringer af Schiller-huset i København, som i årtier har været en smeltedigel for kreativitet og innovation. Du og andre fornuftigt skeptiske forumdeltagere kan derfor  kigge lidt på vores historie, som jeg lige har 'sakset' fra hjemmesiden og placeret her nedenfor.

Blot en enkelt konkret tilbagevisning af din "fra gratis til betaling-tanke": Det er gratis nu, og det vil det blive ved med at være. Hvis du på nuværende tidspunkt ønsker at kunne uploade rigtig meget materiale, kan du vælge at betale for et medlemsskab til 600 kr. om året. Men altså kun, hvis du mener det er nødvendigt for dig. Ligesom man her på amino kan vælge at blive plusmedlem - hvis man synes, at det giver mening og værdi.

Så vi prøver bestemt ikke at luske-lokke vores medlemmer til noget som helst. Hvis vi på sigt kræver betaling for noget (foredrag, netværksarrangementer, udvidet serverplads som nu eller lignende - så er det valgfrie tilbud - som brugerne bestemt kun skal takke ja til, hvis der er værdi og fornuft i det for den enkelte. Håber du har lyst til at give United Creatives en chance, Claudio.

Og du må godt holde mig op på, at vi skaber masser af værdi, gode oplevelser og spændende bekendtskaber for dig og alle de andre UC'ere i fremtiden ;-)

United Creatives afsæt i Schiller-huset

United-Creatives har sit udspring i Schiller & Co. A/S også kaldet ”Schiller-huset”, der er beliggende på Nørrebro i København. Schiller-huset har gennem mange år oparbejdet et stort netværk indenfor den kreative branche - både i forhold til talenter, etablerede kreative investorer og ikke mindst kunder.

Schiller-huset, er et multi kreativt fællesskab, der blev grundlagt i 1967. I begyndelsen var det primært et sted for fotografer men siden 2001 har det fungeret som et Facility House for kreative, der i dag huser mere end 35 selvstændige og kreativt individuelle virksomheder.

Schiller-huset er et af de største af sin slags i Europa, og med forcer som pionerånd, en evne til at spotte de unge talenter og at være på forkant med udviklingen, kan Schiller-huset være stolte af de personer, der er startet som iværksættere i huset og som i dag har egne velfungerende virksomheder, der placerer sig som nogle af de bedste i Danmark, USA, Australien og England.

Og nu vil vi have pionerånden og værdierne til at skabe nye fællesskaber.

Med venlig hilsen
United Creatives

Kommunikationschef
René Gade Mikkelsen
rgm@united-creatives.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 12:17

Jeg er da interesseret i at læse mere, men det er åbenbart stadig kun forsiden der virker.

Skriver du lige når det er kommet ordentlig op at køre, så vi kan kigge ind?

:-) Dorthe

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Fra  visual-id Skrevet kl. 12:35

hej Dorthe - jeg har været inde og oprettet en prøve profil og det virker da ganske ok. var også inde og læse et par tråde.

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Fra  visual-id Skrevet kl. 13:09

"Multi kreativt fælles skab med intjening for øje" ville jeg nu hellere skrive - det er jo ikke en good-will branche som udlejer/ejer har kastet sig over vel?

og der står vel en ejer eller en ejer kreds bag, kunne jeg tænke.

Jeg opfatter den slags fysiske "væksthuse" som preludie til en større opus: et reklamebureau af en vis størrelses orden.. præcis som people group.

og joh jeg tror da i skaber massere af værdi og gode oplevelser som man kan BETALE sig fra..og dette har i mine øjne meget lidt med rigtig inovation og netværk - præcis som alle de andre Fora der skyder op som padehatte - da der selvfølgelig ligger en god investering i sådanne projekter på sigt og jeg ser at jeres hus  kører samme formular: betaling kontor med diverse ydelser - kort sagt: "del fællesskabet mod en slat penge". og det er der skam ingen grund til at betvivle og jeg syntes da også det er en god ide blandt mange hvor man kan tjene penge.

Men at prøve at skjule at man ønsker at tjene penge ved at råbe op om at man bare er endnu en filantropisk web baseret fællesskabs-netværk er måske lidt.. hm.. betænkeligt.. derfor min skepsis René

jeg kalder det bare hvad det er.. det samme som Amino, TedX og mange flere.. 

Et forum hvor man kan mødes.. dog ønsker udbyder / ejer også at tjene penge.

OOg jeg skal da selv ind og snuse - sådan er jeg jo bare :) -så lad os se.... 

med Venlig Hilsen her fra

Claudio

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Fra  visual-id Skrevet kl. 14:03

hey.. taler vi om PIA NISSEN den tidligere nøgen model?.. lol hende kender jeg da også og kendte ja da også Leif.. hm.. okay 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 10:54

Dorthe Kornerup:

Jeg er da interesseret i at læse mere, men det er åbenbart stadig kun forsiden der virker.

Skriver du lige når det er kommet ordentlig op at køre, så vi kan kigge ind?

:-) Dorthe

Hej Dorthe

De tekniske tilpasninger er fuldt funktionelle igen - så kig endelig forbi og opret en gratis profil: http://www.united-creatives.dk/Forside/tabid/36/Default.aspx

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)