Der burde ikke være problemer, men sitet er jo fyldt med tunge billeder, designs osv. fra brugerne - så måske vi skal have skabt noget mere plads, så det ikke loader så langsomt.
Forsiden tager et par sekunder om at komme frem, men ellers skulle du gerne kunne navigere rundt over det hele uden problemer.
Men tak for tålmodigheden, normalt havde vi jo nok kun fået den ene chance af dig som besøgende, men din respons giver vores teknikere noget konstruktivt at arbejde med. Tak. ;-)
Jeg har lige prøvet igen. 5 sek gik der med tom hvid skærm, og i alt 22 sek inden hele forside var loadet.
Det er ok - jeg er blevet vant til at skulle prøve igen & igen - Amino loader jo heller ikke altid så hurtigt (sender du også en besked til deres teknikkere?? )
Hilsen Morten
p.s. det er muligt at jeg ikke gav det 5 sek før jeg afbrød sidst, så din iagtagelse er nok ikke helt forkert.
Der skulle være helt tjek på besøgende i både IE 8, Firefox, Safari og IE generelt - så I burde ikke opleve andre problemer end det at enkelte sider loader lidt langsomt på grund af billeder, videoer osv., som sitet jo af gode grunde er fyldt med.