Kære aminoer. Midt i september bliver jeg kontaktet af min nye samarbejdspartner, som er kommet i kontakt med en producent af nogle syntetiske pelse af ekstrem høj kvalitet. Spørgsmålet var om jeg kunne lave ham en webshop. Hjemmesider havde jeg lavet nok af, men ikke online shops. Så dette ville være mit første forsøg på at lave en sådan. Så det var kærkomment at få den opgave af netop ham, sådan at jeg kunne begive mig ud i det uden at få smæk for at være langsom. Det jeg håber er at få et par af Jer herinde til at tage et kig på siden, give mig konstruktiv feedback, så jeg ved om jeg har lavet et ordenligt stykke arbejde og så jeg ved hvad jeg skal rette på. Systemet er joomla 1,5, shoppen er virtuemart 1,13 Jeg glæder mig meget til at høre Jeres feedback. På forhånd tak... Dennis :) Adressen på shoppen er http://www.hollywoodpelse.dk |
Hej Denras.
Du laver en meget klassisk fejl. Du tager en problemstilling som for dig er meget relevant information for brugerne (tror du) og så sætter du bare den under en kæmpe lup. Jeg taler her om informationen om at siden endnu ikke er fuldt ud funktionsdygtig - men man kan bestille via bankoverførsel ved at ringe til et nummer.
Det du reelt gør her, er at forudindtage at folk reelt set allerede er 100% klar til at shoppe dine varer, længe før de overhovedet er kommet i nærheden af endda at se et produkt.
For at gøre en lang forklaring kort... så gør din side meget mere enkel, og fokuser på først at give de besøgende mulighed for at vælge et produkt de er interesseret i, og derefter kan du introducere din besked, meget mere moderat end der står der.. som det står nu, er det nærmest en advarsel mod at shoppe hos dig.
Fokuser på dine kategorier - mænd/ kvinder/ børn / tilbud eller lign.. og gør det til det absolutte hovedemne via forsiden.
-Karsten