Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Analytics viser forkert

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Jeg har nu over en længere periode haft analytics på www.studieogelevjob.dk og har haft omkring 200 besøgende om dagen, analytics viser dog de seneste dage at der kun har været mellem 30 og 40.

Jeg har dog statistik fra et andet sted, der viser at jeg har haft flere end 300 de sidste par dage. Normalt viser de ca samme tal, men nu er den helt gal, nogen der kan hjælpe med hvad der sker? 

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 09:27

Du har din google analytics kode, oppe i toppen af dokumentet... flyt det ned i bunden lige inden BODY tag'et

Fra København
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 09:33

Hvad er din anden kilde og måler de på samme måde eller sammenligner du æbler og pærer?

Er du sikker på at scriptet ligger på alle sider? Har du lavet nogle ændringer for nyligt der kan have fjernet scriptet?

Fra København
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 09:39

Karsten Lund:

Du har din google analytics kode, oppe i toppen af dokumentet... flyt det ned i bunden lige inden BODY tag'et

Det løser ikke problemet. Faktisk kan han opleve at der registreres færre sider.

Placeres scriptet i head sektionen eksekveres det som noget af det første og siden loader langsommere. Til gengæld tæller scriptet selv hvis siden ikke loader 100%

Når man placerer scriptet i bunden af siden eksekveres det først når hele siden er loadet. Opererer man i et marked med langsomme forbindelser kan man risikere at brugeren klikker videre i navigationen før scriptet er loadet.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 09:51

Vær opmærksom på, at hvis der er en javascript fejl længere oppe i kildekoden, så vil analytics-koden ikke blive eksekveret.. 

Men hvis du har din analytics kode i toppen, så bør det ikke være problemet.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)