Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen som kender dem her ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle som kender noget til dem her ?

"Forestil dig, at du kan udføre et stykke arbejde én gang og få betaling for dit arbejde måned efter måned, år efter år. Det kaldes tilbagevendende indkomst. 

Det svarer til at have så mange penge i banken, at du kan leve af renterne. Eller når en musiker udgiver en sang og efterfølgende får et lille beløb, hver gang den spilles i radioen. De færreste mennesker har oplevet at tjene tilbagevendende indkomst, da vi i skolen lærer at bytte vores tid for penge i form af et arbejde med fast løn.

Hvis din drøm er at bestemme  din egen arbejdstid, arbejd hjemmefra, arbejde deltid eller weekendarbejde og derved tjene ekstra indkomst, har vi udviklet en strategi, der viser dig en simpel og overskuelig løsning."

http://www.tilbagevendendeindkomst.dk/

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Må indrømme at den ting jeg hader mest ved MLM er at i snakker og snakker uden at fortælle noget. Det er en selvdestruktiv adfærd der er med til at give MLM det dårlige rygte.

Du har 10 sider med tekst på dit site, og ikke et eneste ord om hvad det er i sælger eller hvad det er man evt går ind til. Kom nu med noget konkret info for helved. Lad os se dit produkt i det mindste.

 

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej bare lige for at skære det ud i pap det er IKKE MIN SIDE vil blot høre om andre kender til den side.
Ja giver dig ret der er ikke meget info og det jo nok med vilje for at få folk til at ringe til dem.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

"Grundideen er direkte salg, hvor produktet eller serviceydelsen sælges direkte fra producent til forbruger uden om dyre mellemled."
... I simply looove it ;-)

De sælger jo ikke til en forbruger men til en (privat) forhandler. Der er præcis ligeså mange mellemled som altid - og de tidspunkter hvor der er flere mellemled, er det jo fordi at det kan betale sig at få udført den funktion som mellemledene yder (logistik, opsplitning i mindre patier, koordinering, reperationer, etc.).

Jeg vil gætte på, at du har fundet url'en på et opslag i Fakta? Der sker meget hurtig det, at MLM-folk mister deres venner, da disse bliver usandsynlig trætte af at snakke med ham tumpen der sælger chokolade evigt og altid (jeg har lige blocket en af slagsen fra Facebook).  Så begynder de at hænge flyvers som dem der op de mest underlige steder - hvilket primært bunder i manglende forståelse for forretningsudvikling og markedsføring (som også var grunden til at de selv lod sig indlemme i det i starten).

Tilmeldt 2. Oct 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa vil gerne blande mig lidt i debatten om MLM, da jeg ikke fater hvorfor man gør som man gør.

A opretter B som opretter C som opretter D osv. A får % fra hele dynen, B får fra c og D C får fra D osv.

Hvorfor ikke lave en netbutik med såkaldte superprodukter og score alle procenterne selv???

Er det mig der er ubegavet

mvh

Victor

Fra København
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen er jo, at dem længere nede i fødekæden skal lave arbejdet for dig. Med en web shop skal du tage hele slæbet selv. OBS: Dette er IKKE et forsvar af forretningsmodellen, som jeg på ingen måde går ind for - bare en forklaring

Tilmeldt 2. Oct 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels - det er bare det at kunne jeg snuppe hele fortjenesten selv vil jeg da gerne arbejde

mvh

Victor

Fra København
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - men rigtig mange mennesker vil gerne bare have tingene foræret uden at gøre det store for dem, hvis de kan slippe af sted med det. Også en af grundene til, at så mange mennekser spilder deres penge på lotto :-)

Jeg driver selv en web shop, så jeg ved udmærket, hvad du mener!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit råd er, at du holder dig langt væk fra den slags. Der er altid en hage ved det. Sikkert noget med, at du selv skal investere et beløb for at kunne tjene penge eller noget lign. Jeg har selv været inde på siden, da jeg var helt nystartet.

Mvh

Thomas Thomsen    www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 2. Oct 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Skal nok holde nallerne ved mig selv - men hvis jeg havde forhandlingen af nogle "supergode produkter" var der jo ingen grund til at dele provisioner ud til højre og venstre - man kunne sælge det selv og når salget havde toppet sælge firmaet og SÅ være økonomisk uafhængig.

Det er det der med at prakke nogle forhandlere en kollektion på, som jeg synes der så uhæderlig, kan en forhandler overtale 20 mennesker til sådan en prøvepakke, så skal de da forsøge at få udgiften dækket og så kører møllen. Som du kan se har jeg haft besøg af sådan en karl, men faldt heldigvis ikke i.

mvh

Victor

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)