Jeg vil gætte på, at du har fundet url'en på et opslag i Fakta? Der sker meget hurtig det, at MLM-folk mister deres venner, da disse bliver usandsynlig trætte af at snakke med ham tumpen der sælger chokolade evigt og altid (jeg har lige blocket en af slagsen fra Facebook). Så begynder de at hænge flyvers som dem der op de mest underlige steder - hvilket primært bunder i manglende forståelse for forretningsudvikling og markedsføring (som også var grunden til at de selv lod sig indlemme i det i starten).
Sjovt du siger det, for havde fighten igår med MLM folket herinde, som dog er svære at blive kloge på...
Den slags er der altid mulighed for at bruge sin tid på. Jeg er enig i den holdning du fremlægger i tråden fra igår, men gider personlig ikke diskutere med folk der er fortalere for den slags. De er normalt udenfor pædagogiskrækkevidde (sker sommetider, at de stopper og så indrømmer at det var noget skidt de havde rodet sig ud i).
Den slags er der altid mulighed for at bruge sin tid på. Jeg er enig i den holdning du fremlægger i tråden fra igår, men gider personlig ikke diskutere med folk der er fortalere for den slags. De er normalt udenfor pædagogiskrækkevidde (sker sommetider, at de stopper og så indrømmer at det var noget skidt de havde rodet sig ud i).
Enig er nu heller ik der jeg bruger særlig meget tid... Synes bare det var sjovt at 2 MLM guys bekræftede alle fordomme i så få indlæg... Derefter kommer den tredje MLM women og hakker mig ned, og ender med at give mig ret... Måske de skulle starte med at rette på hinanden inden de retter på alle os andre...