Jeg er på udkig efter en webmaster, som vil hjælpe med at oversætte et auktionscript fra engelsk til dansk, rette på designet samt hjælpe med den fremtidige vedligeholdelse. Scriptet som der skal oversættes kan ses her www.phpprobid.com/auction-software-demo.php. Havde i første omgang overvejet at få det programmeret fra bunden, men da budgettet kun er på 20-30000,- har jeg valgt at bruge et færdig script for at holde omkostningerne nede. Jeg ved godt at det kun er den anden bedste løsning at bruge et færdig script, men tvivler på at man kan lave et auktionscript helt fra bunden for under 30000,-. Mht. aflønning for arbejdet med oversættelse og tilretning af design havde jeg forestillet mig enten en andel af projektet eller en kombination af kontant betaling/andel af projektet. For at du ikke skal tro at det bare er endnu et fritidsprojekt kan jeg oplyse, at siden vil kunne starte op med 20000+ auktioner, samt at der er indgået aftale med flere store sælgerer om at bruge siden.
|
Hej Kim.
Dette kan jeg godt hjælpe dig med at lave. Du må meget gerne maile mig på morten@mr-inc.dk, for yderligere detaljer. Såsom deadline osv.