Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Importet vare er et MEGA problem

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen...!

Jeg har bare lyst til at prøve at importer lidt fra Kina og i den forbindelse har jeg nogle spørgsmål..
1) Det  man køber fra kina skal sælges i DK..- Hvordan finder man kunder - laver man aftaler med kunder før man begynder at importerer vare
2)Hvis jeg sælger varen til en kunde...og det er defekt, hvad skal jeg så gøre ved det ?? - Skal jeg giv kunderne grantien for varene? osv 
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 12:19
Hej,

1) Om du har solgt varerne på forhånd er op til dine egne nerver, men et godt råd er, at undersøge markedet lidt før du går igang. Hvis du mener du kan købe nogle varer i Kina, som du med fortjeneste kan sælge herhjemme, så gå du bare igang, men tingene er ikke altid så lette som de lige umiddelbart ser ud til. Når du køber fra Kina, skal du huske at der på langt de fleste varer skal afregnes told og moms - undersøg dette nærmere hos din lokale ToldSkat afd.

2) Der er altid 2 års reklamationsret på alle varer du sælger, dvs. du kan enten vælge at ombytte/reparere varen eller give kunden pengene tilbage.
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 12:56
Med hensyn til de 2 års reklametionsret, skal du forsikre dig du har noget der ligner overfor din leverandør, så du kan sende evt. reklemationer videre.

/Rasmus
Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 23:01

Hej Mubeen

Hvis du går og overvejer at importere varer fra Kina, kan du evt. kigge i tråden: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?mode=viewtopic&topicID=378&num=15&pageNo=1 Hvor Martin Thorborg, fortæller om hans oplevelse fra bestilling til levering af krus.

Ja inden du køber er det jo nok en god idé at have lavet en undersøgelse af markedet, om du kan afsætte dine varer. Vil være surt at smide en del penge efter nogle varer, som, du ikke kan sælge.

Held og lykke med projektet.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)