Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MAGENTO: Søger ekspert til tilretninger og hjælp

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop lavet et design til Magento for en kunde. Da jeg blot har skulle stå for at designe shoppen, så skal indehaveren nu bruge hjælp til tilretninger i shoppen, såsom hjælp til at oprette flere størrelser af produkter, forskellige farver, opsætning af nyhedsbrev, lidt hjælp til indkøbskurven, osv. Alt i alt nogle umiddelbart ret nemme opgaver for en ekspert eller blot øvet person i Magento. Skulle jeg i hvert fald mene, selvom jeg ikke selv er den store Magento-ekspert selv ;-)

Derfor søger jeg altså en person, som kan udføre disse opgaver. Jeg står for at oprette kontakten mellem indehaveren og dig, men hvis du er i stand til at give et overslag over prisen for din service, ville det være fint, på trods af at jeg ikke kan give en helt præcis oversigt over det arbejde som skal laves. Endelig pris kan aftales mellem indehaveren af shoppen og dig, hvis du er interesseret i opgaven.

Ser frem til at høre fra dig!

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 22:46

Hej,

Kan man få en detaljeret liste over hvad der skal laves? :)
Jeg kan kontaktes på benz87@gmail.com

Med Venlig Hilsen,
 - Benjamin

Tilmeldt 19. Oct 09
Skrevet kl. 22:52

Bum bum, ikke umiddelbart. Jeg er kun designer og har ikke styr på præcist hvad indehaveren kræver af hjælp og tilretning. Men som det ser ud nu, er siden sat op med et fuldt opsat og implementeret design. Nu handler det om at få oprettet de korrekte produkter, nyhedsbrev, indkøbsvogn og lignende. Alle CMS-sider er desuden sat op med tekst osv. - så det er egentlig mere selve funktionerne, som skal sættes op, så butikken kan skydes igang.

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 22:54

Vi er Magento eksperter Smile Smid mig en mail på Thomas@aboutweb.dk - Vi kan med garanti hjælpe dig og din kunde

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 04:51

Hej Aleks,

Hvis din kunde gerne vil have lavet nye tiltag/rettelser osv. til sin side, så har vi en fornuftig timepris. vi har service af flere hjemmesider/shops

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

Tilmeldt 19. Oct 09
Skrevet kl. 21:16

Tak for jeres svar! Jeg kontaktede Thomas fra Aboutweb.dk, men han svarede aldrig. Lidt uprofessionelt.

I mellemtiden fandt jeg dog ud af en helt anden løsning med kunden, så alt er gået i orden igen :-)

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Skrevet kl. 21:21

Hvornår har du gjort det ? Fordi at jeg har intet modtaget ?

Tilmeldt 19. Oct 09
Skrevet kl. 21:43

Senere samme dag - mail-adressen stemmer :)

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Skrevet kl. 21:47

aleks:

Senere samme dag - mail-adressen stemmer :)

Kan jeg lokke dig til at give mig din email adresse i en PM, og evt sende en mail igen. Fordi at jeg har intet modtaget og der gemmer sig intet i spam mapperne.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 21:53

aleks:

Tak for jeres svar! Jeg kontaktede Thomas fra Aboutweb.dk, men han svarede aldrig. Lidt uprofessionelt.

I mellemtiden fandt jeg dog ud af en helt anden løsning med kunden, så alt er gået i orden igen :-)

Super!

Det er altid rart med en succes historie for både kunde og leverandør!

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)