Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med hvorfra

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..
Jeg skal til at starte en mindre webshop med forskellige gadgets.

Jeg har fået styr på mine producenter fra østen, og har fået en aftale i hus med disse.

(Dels om dropshipping og med lidt varelager fra min side af)

Men nu kommer jeg til det endelige produkt, da jeg ikke har flere tusindkroner i første omgang til at købe en unik shop løsning samt design, søger jeg udbydere der tilbyder webshops.

Har kigget lidt på dandomain, kender I andre og hvilke ville i råde mig til at se på?

Mvh.

Patrick B.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 15:39

Hej Patrick

Prøv også at kigge på EasyFlow

-Karsten

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:04

Hej Patrick

Vi kan tilbyde en køreklar webshop bygget på det professionelle shop system Magento med unikt design til kun 9.995,- (dette er så inkl. hosting og betalingsgateway første år værdi over 2.000). Jeg er ikke klar over om det er mere end dit budget. Lejede løsninger såsom DanDomain og Scannet er billige at komme igang med, men prøv at regne på hvad det kommer til at koste dig i løbet af første år. Og du skal også stadig have lavet en eller anden form for design.

Alternativt kan du finde et gratis eller billigt "theme" til Magento. På denne måde kan du komme rigtigt billigt igang.

Hvis du vil vide mere om vores tilbud er du velkommen til at kontakte mig eller læse mere her: http://getashop.dk

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 23:22

Hej

Skal det være til at betale, så prøv at kikke på vores demoshop på www.webshop-luxus.dk der er videopræsentation, og mulighed for download af produktark.

Du får rigtig meget for pengende, du skal ikke tilkøbe en masse moduler. Og når så pengende er til det, er det muligt at få lagt sit helt unikke design på til en overkommelig pris.

Shoppen er naturligvis søgemaskine optimeret, og der er integration til SummaSummarum.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 187
Fra  Verysmartphone.dk Skrevet kl. 00:51

Vil helt klart anbefale www.Aplosweb.dk

Suveræn kvalitet, og superflotte hjemmesider & webshops til gode priser.

For ikke at tale om den gode service Smile

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 04:33

Hej Patrick,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud ud til dig fra det tilsendte materiale.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 06:36

Hej,

Synes du skal tage et kig på opensource systemet Prestashop det er gratis at bruge. 

Jeg bor og arbejder selv i Thailand og vil meget gerne hjælpe dig med at sætte det op for et symbolsk beløb. 

Du kan evt. tage et kig på min shop der handler med fiskefluer, den er sat op i Prestashop.

God jagt.

Kristian Ole Rørbye

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 07:26

Hej Patrick,

Fedt at du har mod på at starte op :-) der er du allerede nået langt!

Der findes et hav af webshopløsninger derude, og nogle af de mest populære (Magento Open Source og DanDomains hostede løsning) har allerede været nævnt her i tråden. Der er for og imod begge dele, og jeg har skrevet et længere blogindlæg som jeg vil henvise til:
http://www.e-entrepreneur.dk/?p=40

Hvis du har spørgsmål vedr. DanDomains muligheder og begrænsninger kan du fange mig på peteragholmstrand@hotmail.com, eller spørge her i tråden. Så er der masser af garvede Aminoer der vil være behjælpelige, er jeg sikker på.

Fordelen ved DanDomain for en nystartet er at du kan komme i gang for et par tusinde kroner. Til gengæld må du gå på kompromis med designet, med mindre du selv er en haj til HTML og CSS. Du kan måske også finde én der kan hjælpe dig i gang med Magento for få tusinde kroner, hvis det er den vej du vælger at gå.

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 11:20

Tak for de gode svar. Jeg kigger lige det hele igennem her i løbet af dagen :)

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 14:57

Har kigget lidt på http://www.prestashop.com/ synes dette lyder meget godt, med evt. en af de ad "gratis" templates der findes.

Har også leget lidt med shoppinnet.com/ det er supernemt at komme igang med, og virker godt, men ikke ligefrem nemt at ændre designet i..

Er der nogle der kan hjælpe med opsætning af prestashop + upload af template?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)