Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det evige problem - Markedsføring af website!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg har et spørgsmål til nok et af de sværeste emner som på mange punkter også er det vigtigste. Jeg har en hjemmeside hvor jeg tilbyder folk at lave billige hjemmesider.

Jeg har haft nogle kunder, men det har mest været via mund til mund metoden jeg har fået dem igennem. Jeg vil gerne have lidt flere kunder  på krogen. Jeg kan se gennem analytics at jeg har mellem 5 og 10 besøgende om dagen, men det er meget få der faktisk bestiller noget.

Er der nogle erfarne hoveder derude der kan give nogle gode råd? Det må gerne koste penge, men hvis i kigger på min hjemmeside skal det stadig være sådan at det kan betale sig i forhold til hvad jeg tjener.

Jeg har selv overvejet google adsense.

www.azurex.dk

Mvh Mikael

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 15:05

Hej Mikael,

Du skal da gøre endnu mere ud af din SEO, tror godt du kan komme op på ord som billig webdesign, billigt webdesign...

En prøveperiode med adwords kunne også være en ide.

Fra København
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 15:05

Hej Mikael,

Der er to overordnede ting du skal forbedre: Konvertering og traffik.

Konvertering
Mit bud er, at hvis din forside bliver mere sælgende og visuel, så vil der være flere der kontakter dig. Se fx www.dailyburn.com - den opsummerer key benefits or bruger billeder 

Trafik
Som du selv nævner, så er den her svær. Men hvis du forbedrer ovenstående, så vil der være mange metoder der virker her. Hvis du ikke vil bruge for mange penge på markedsføring, så ville jeg fokusere på SEO. 

Du kan evt. prøve dig med Google Display Ads eller traditionelle adwords, det er nemmere end du tror. Se det her indlæg som jeg skrev for 1 uge siden: http://emize.dk/google-display-ads-revolutionerer-bannermarkedet.html. Hold dig til de HELT specifikke termer til at starte med - de plejer at konvertere bedre, fx: køb billig hjemmeside, billig hjemmeside design, eller det der nu er unikt for dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:01

Du bør bruge Google Adwords til at få flere besøgene, når du har opsat tracking korrekt kan du se præsis hvilke søgeord som du får besøgene på og hvilke søgeord som gør at de kontakter dig.

Du bør lave en udregning på hvor meget du kan betale for en ny kunde og så sætte dine klik priser derefter.

En anden ide kunne være at du giver rabat til dine kunder mod at de har dit link i bunden af deres side.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 16:59

Hej Mikael

Fin side du har. 8 til 10 besøgende om dagen er ikke mange. Så du skal helt sikkert kocentrerer dig om at få flere besøgende på siden. Et forslag kunne være at arbejde med SEO på sætningen "webdesign allborg" eller lignende, det virker ikke til at konkurrencen er så høj på denne sætning. For at øge konverteringen vil jeg anbefale at forsiden blev mindre programørsprog og mere kundesprog. Jeg har ingen anelse om hvad Joomla betyder. Jeg foreslår at forsiden har to overskrifter. Den ene med dit key selling point, det kunne være: "Proffesionel hjemmeside til 3.000 kr." eller "Hjemmesider på den nemme måde". Den anden overskrift skulle være noget om refferencer. Under overskriften kunne du vise 4 forsider af hjemmesider du har lavet.

Håber du kan bruge det til noget. 

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 17:01

Angående Adwords. Det syntes jeg bare du skal kaste dig ud i. Det tager ingen tid at begynde på det, men oceaner at blive ninja i det. Sørg blot for at de budget svarer overens med din indtjening.

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 21:59

Kan godt være det bare er mig - men hvordan kan du stille dette spørgsmål?? Du spørger om hvordan du får flere besøgende, og på din hjemmeside udnævner du dig selv som SEO-ekspert.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 09:03

Formålen med denne tråd var sådan set ikke at jeg skulle have imputs omkring SEO. Jeg er sådan set udemærket tilfreds med min SEO. Jeg mente andre typer for reklame, som eksempelvis adwords som jeg også nævner.

Det kunne være at hænge sedler op i det lokale supermarked eller hvad ved jeg. Ville bare høre om der var nogen der havde haft positiv erfaring med noget alternativ markedsføring.

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)