Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har erfaringer med dropshippers.dk?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg faldt idag over hjemmesiden dropshippers . dk som udbyder formidlingen mellem producent og forhandler.

Nogen der har nogen erfaringer med denne side?

Min først reaktion er fordyrende mellemled?

Rasmus Lykke

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:21

Hej Rasmus,

Til din opfattelse af dropshippers.dk som et fordyrende mellemled vil jeg sige, at nu er det ganske beskedne beløb, hvis ikke symbolske beløb, vi opererer med. Desuden sparer vi iværksættere for en masse tid som de ellers ville bruge på at opsøge nye leverandører, hvoraf mange ikke ønsker at blive kontaktet af nye potentielle forhandlere, men selv ønsker at finde frem til eller blive præsenteret for disse. Vel at mærke leverandører som rent faktisk også er parate til at udføre dropshipping. Vi kanaliserer så at sige blot parterne frem til det punkt hvor parterne kan indgå en dialog med henblik på en aftale indgåelse.

Derudover vil dropshippers.dk give tilmeldte brugere mulighed for gratis at stille spørgsmål til en advokat omkring retsstillingen i sin dropshipping aftale, mellemhandler ansvar o.m.a. samt spørgsmål til dropshippers.dk panelet som består af erhvervsdrivende med personlig erfaring inden for dropshipping, nyhedsbreve med relevante dropshipping nyheder mv.

For at tydeliggøre disse ting, håber vi inden længe at have et nyt design klar på www.dropshippers.dk.

Håber at dette svar gav et lidt mere nuanceret billede af visionen med dropshippers.dk.

Tilmeldt 13. Feb 07
Skrevet kl. 11:30

Nu kunne jeg godt tænke mig en anden mening end lige ejerens kærkommen mulighed for en mindre salgstale :-)

Følg med på tråden og hør hvad folk mener om dit site, hvis nogen har nogen meninger om din side ven..

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:36

Jeg har kigget på siden men valgt ikke at oprette mig.

Hvorfor?

Primærk, fordi det er umuligt at se hvad man får for sit abonnement. Hvor mange potentielle forhandlere er der i systemet eller for en given produktgruppe?

Og så ser hele sitet lidt "dødt" ud. Med etablering i 2006 skulle der have været tid til at lægge noget mere information ud eller gøre det hele lidt mere intuitivt. Et par tomme højreside-bannere hjælper jo ikke ligefrem.

Men så er det jo rart, at ejeren kan komme til orde her på Amino Smile

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:50

Hej René

Vil du ringe til mig på 61 28 83 84. Jeg vil gerne høre om din virksomhed og et evt. samarbejde.

Mvh.

Michael Kousgaard

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:55

Jeg tilbyder selv dropshipping for energi-og protein barer mv. , og har sendt en besked til dropshippers.dk , for at høre hvad de tilbyder Smile

Så kan jeg da vende tilbage med erfaringer senere Wink

Mvh

Jesper

Tilmeldt 13. Feb 07
Skrevet kl. 14:01

Hej Jesper,

Vil du sende mig en mail på rasmuslykke@gmail.com og sende nogle informationer på produktet og priser :-)

Tak!

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:03

Hej Fairtime,

Ja, jeg ved jo dårligt om jeg tør skrive et indlæg mere, men vover nu alligevel pelsen Smile 

Dine kommentarer er aldeles relevante og jeg er helt enig. Som back-end har jeg en større cms løsning som desværre rent budgetmæssigt har grebet lidt om sig og som derfor har trukket penge fra designdelen, så ingen tvivl om, at designet lader meget tilbage at ønske. Af samme årsag leder jeg med lys og lygte efter en samarbejdspartner i form af en kompetent webdesigner el.lign. som kan forvandle sitet til et præsentabelt, troværdigt og intuitivt site som du selv nævner.

Og korrekt, firmaet er opstartet 2006, men produktet www.dropshippers.dk er opstartet for ganske nyligt. Vi har nok lanceret dropshippers.dk uden egentlig at være helt klar med det tekniske, men alt her i livet er jo en læreproces...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:32

Hej RasmusLykke

Jeg har selv startet en service op, hvor jeg gratis hjælper virksomheder med at finde "den gode leverandør". Der er ikke noget fordyrende i at have gjort et godt forarbejde for andre. Det er et spørgsmål om for det første at samle et godt leverandørnetværk og samtidig spare dig for at bruge tiden. At finde leverandører af selv de mindste ting eller ydelser er en lang proces og derfor er det en god idé at bruge sådan nogle som mig eller Dropshippers.dk som har brugt tiden og for småpenge deler ud af vores viden.

Sig til, hvis der er nogle varer eller ydelser, du har brug for - jeg skal gerne undersøge det ganske gratis for dig!

Mvh.

Michael Kousgaard

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:15

Hej Rasmus

Har sendt dig mail med info nu...  er først lige kommet tilbage.

Håber det har din interesse.

ps. glemte lige at sige at alt billedmateriale samt produktinfo får du selvfølgelig af mig.

Mvh

Jesper

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)