Til din opfattelse af dropshippers.dk som et fordyrende mellemled vil jeg sige, at nu er det ganske beskedne beløb, hvis ikke symbolske beløb, vi opererer med. Desuden sparer vi iværksættere for en masse tid som de ellers ville bruge på at opsøge nye leverandører, hvoraf mange ikke ønsker at blive kontaktet af nye potentielle forhandlere, men selv ønsker at finde frem til eller blive præsenteret for disse. Vel at mærke leverandører som rent faktisk også er parate til at udføre dropshipping. Vi kanaliserer så at sige blot parterne frem til det punkt hvor parterne kan indgå en dialog med henblik på en aftale indgåelse.
Derudover vil dropshippers.dk give tilmeldte brugere mulighed for gratis at stille spørgsmål til en advokat omkring retsstillingen i sin dropshipping aftale, mellemhandler ansvar o.m.a. samt spørgsmål til dropshippers.dk panelet som består af erhvervsdrivende med personlig erfaring inden for dropshipping, nyhedsbreve med relevante dropshipping nyheder mv.
For at tydeliggøre disse ting, håber vi inden længe at have et nyt design klar på www.dropshippers.dk.
Håber at dette svar gav et lidt mere nuanceret billede af visionen med dropshippers.dk.
Jeg har kigget på siden men valgt ikke at oprette mig.
Hvorfor?
Primærk, fordi det er umuligt at se hvad man får for sit abonnement. Hvor mange potentielle forhandlere er der i systemet eller for en given produktgruppe?
Og så ser hele sitet lidt "dødt" ud. Med etablering i 2006 skulle der have været tid til at lægge noget mere information ud eller gøre det hele lidt mere intuitivt. Et par tomme højreside-bannere hjælper jo ikke ligefrem.
Men så er det jo rart, at ejeren kan komme til orde her på Amino
Ja, jeg ved jo dårligt om jeg tør skrive et indlæg mere, men vover nu alligevel pelsen
Dine kommentarer er aldeles relevante og jeg er helt enig. Som back-end har jeg en større cms løsning som desværre rent budgetmæssigt har grebet lidt om sig og som derfor har trukket penge fra designdelen, så ingen tvivl om, at designet lader meget tilbage at ønske. Af samme årsag leder jeg med lys og lygte efter en samarbejdspartner i form af en kompetent webdesigner el.lign. som kan forvandle sitet til et præsentabelt, troværdigt og intuitivt site som du selv nævner.
Og korrekt, firmaet er opstartet 2006, men produktet www.dropshippers.dk er opstartet for ganske nyligt. Vi har nok lanceret dropshippers.dk uden egentlig at være helt klar med det tekniske, men alt her i livet er jo en læreproces...
Jeg har selv startet en service op, hvor jeg gratis hjælper virksomheder med at finde "den gode leverandør". Der er ikke noget fordyrende i at have gjort et godt forarbejde for andre. Det er et spørgsmål om for det første at samle et godt leverandørnetværk og samtidig spare dig for at bruge tiden. At finde leverandører af selv de mindste ting eller ydelser er en lang proces og derfor er det en god idé at bruge sådan nogle som mig eller Dropshippers.dk som har brugt tiden og for småpenge deler ud af vores viden.
Sig til, hvis der er nogle varer eller ydelser, du har brug for - jeg skal gerne undersøge det ganske gratis for dig!