Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino brugere - Er amino for selvstændige - hobbyvirksomhed eller studerende ?

Side 14 ud af 16 (154 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer W Hansen:

Ja det må helt sikkert være en sammensværgelse mod dig som person - ingen tvivl om det

Det har måske lidt at gøre med, at du benytter enhver lejlighed til at fortælle hvor "smålige" "småborgerlige" "Barnlige" ect ect ect Amino brugerne generelt er. Kunne det tænkes at det var det som gjorde folk gav dig en minus stemme, når du på den måde direkte pisser på Aminos brugere?

Kunne det evt være at folk ikke bryder sig om dit daglige spam i andre fora end "jeg har et godt tilbud" ?

... Eller tror du virkeligt at det er en sammensværgelse mod dig som person?

Vil man høre det ærlige svar, skal man spørge børn eller fulde folk + Kristoffer. De pakker det never ever aldrig nogensinde ind ;D

Stjerner herfra for din ærlighed endnu engang Yes

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er "kaffeklubben", der har givet mig - 345. Smile

Man bliver helt ked af at læse, at folk skal vælge mellem to ting:

 

  • TT Tekstforfatter er et sagesløst offer for janteloven, eller
  • De saglige aminoer (kaffeklubben?) har nøgternt og fair vurderet kvaliteten af  TT Tekstforfatters indlæg til minus 345 uden nogen form for målrettet indsats mod personen. Som en konstruktiv hjælp påpeger de stavefejl og gramatiske fejl.

 

Du må for min skyld godt skrive at iværksættere er tøsedrenge, men det har du så fået hug for.

// Jesper

 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 05:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syntes egentlig at denne tråd med alt sin tydelighed viser hvor svært det er at gøre alle tilfredse.

Men jeg er alt i alt glad for hvor godt Amino egentlig fungerer og hvor mange iværksættere der bliver hjulpet og det selvom vi alle har vores egne ideer om hvordan tingene skal køre, om folk skal være over 18, være CVR reg. og hvad ved jeg.

Skal vi ikke bare glæde os over mangfoldigheden og alle de forskellige synsvinkler vi får på vores indlæg, gode som dårlige og positive som negative.
Som iværksættere bør vi være robuste nok til at klare lidt røg og modgang og dertil være i stand til at filtrere skidt fra kanel...

Så tak til jer alle for den kæmpe indsats i yder!

Dbh Martin


Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Jeg syntes egentlig at denne tråd med alt sin tydelighed viser hvor svært det er at gøre alle tilfredse.

Men jeg er alt i alt glad for hvor godt Amino egentlig fungerer og hvor mange iværksættere der bliver hjulpet og det selvom vi alle har vores egne ideer om hvordan tingene skal køre, om folk skal være over 18, være CVR reg. og hvad ved jeg.

Skal vi ikke bare glæde os over mangfoldigheden og alle de forskellige synsvinkler vi får på vores indlæg, gode som dårlige og positive som negative.
Som iværksættere bør vi være robuste nok til at klare lidt røg og modgang og dertil være i stand til at filtrere skidt fra kanel...

Så tak til jer alle for den kæmpe indsats i yder!

Dbh Martin

Også tak herfra for et godt forum.

Lad os håbe nu at folk lige overvejer inden de svarer om det evt. er til hjælp for spørgeren...

Mit indlæg var en opfordring til alle om at skabe en god tone og evt. konstruktiv kritik og om muligt godt samarbejde med andre.

Personligt har jeg fået et kanon godt samarbejde igang med enstærk  tekniker så ja man skal sortere og se på det positive..

 

MVH Dennis

 

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er jo ikke noget nyt at der kommer disse sure opkast over udviklingen på amino.dk. Ofte kommer det sammen med en person har fået hård medfart eller han/hun er vokset fra amino, eller amino er vokset fra personen.

Jeg morer mig lidt over hvordan vi som amino brugere nogle gange gerne vil have tingene og ikke mindst udviklingen på amino.dk til at stå stille. Som jeg ser det, så lever amino.dk sit eget liv og følger udviklingen som alt andet og man skal kun reagere hvis tingene tager en helt forkert drejning.

Til trådopretter vil jeg være lidt fræk og sige "væn dig til det", du kan ikke forvente at kun træde ind i et rum med 10000 mennesker og råbe "kom og køb" uden der altid vil være et par stykker der råber "spasser" fordi de derved føler sig selv lidt bedre. Lev med det og accepter det som støj på linien.

At amino ikke skulle være for helt unge mennesker virker galt. Jeg kender flere over 30 der opfører sig som idioter, end unge under 18 år.

 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Det er jo ikke noget nyt at der kommer disse sure opkast over udviklingen på amino.dk. Ofte kommer det sammen med en person har fået hård medfart eller han/hun er vokset fra amino, eller amino er vokset fra personen.

Jeg morer mig lidt over hvordan vi som amino brugere nogle gange gerne vil have tingene og ikke mindst udviklingen på amino.dk til at stå stille. Som jeg ser det, så lever amino.dk sit eget liv og følger udviklingen som alt andet og man skal kun reagere hvis tingene tager en helt forkert drejning.

Til trådopretter vil jeg være lidt fræk og sige "væn dig til det", du kan ikke forvente at kun træde ind i et rum med 10000 mennesker og råbe "kom og køb" uden der altid vil være et par stykker der råber "spasser" fordi de derved føler sig selv lidt bedre. Lev med det og accepter det som støj på linien.

At amino ikke skulle være for helt unge mennesker virker galt. Jeg kender flere over 30 der opfører sig som idioter, end unge under 18 år.

Jeg har fået mange henvendelser .

Generelt er det folk mener at stemningen herinde har været bedre for år tilbage og at der indenfor det sidste år er blevet for meget med at det skulle være ok at kalde folk for "spasser" "Idiot" eller "svindler ". Men efter min mening er det IKKE ok.
Men vi har selvfølgelig muligheden at overveje at lave noget der er et alternativ til eksisterende , hvis der er opbakning til det.

Tak for de gode indlæg..

 

MVH Dennis

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Kristoffer,

Jeg tror ikke på, at der er en sammensværgelse imod mig som person, men det fremgår meget tydeligt af langt de fleste svar (inkl. dit), at når jeg skriver et sagligt indlæg som To Slags Tekstforfattere, så vælger man at tage det som "mudderkastning" fremfor det, som det rent faktisk var: et godt råd med på vejen, når man står og skal vælge tekstforfatter. Folk herinde står konstant klar med råd til andre aminoer, så hvorfor skulle jeg ikke? Jeg har trods alt 10 års erfaring i branchen. Så det er da klart, at jeg ser hovedrystende til, når det er de færreste, som gider at tage stilling til mit indlæg og i stedet bare vælger at kaste sig over det. Der er andre aminoer, som har skrevet til mig, og udtrykt forundring over de negative reaktioner. Der er ovenikøbet nogen, som direkte har skrevet, at der måtte være tale om Jantelov og misundelse efter at have set min hjemmeside, mine referencer og mit arbejde.

Hvad angår min daglige "spam", som du utrykker det, så går der altså meget længere imellem, at jeg poster et indlæg. Og hvad så hvis jeg søger samarbejdspartnere? Jeg gør det under "Samarbejdspartnere", som så mange andre gør, og dét har givet mig mange kunder herinde. At det er spam for dig, betyder ikke, at det er spam for alle andre. Jeg gør opmærksom på mig selv overfor dem, som står og skal finde en tekstforfatter.

Jeg mener, at det er hyklerisk at klante mig for at søge samarbejdspartnere. Alle jer, der hyppigt skriver / besvarer indlæg, det kan godt være, I gør det for at være hjælpsomme, det har jeg også selv gjort, men i gør det da også et eller andet sted for at gøre opmærksom på jer selv og jeres virksomhed. Der er ikke nogen, der skal bilde mig ind, at jeres Amino-netværk udelukkende er til for, at I kan rådgive hinanden gratis. Det er vel helt naturligt, at man gerne vil finde flere, nye samarbejdspartnere, ikke mindst som nystartet iværksætter.

Mvh

Thomas Thomsen   www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe & Co:

Måske denne tråd stopper med den her http://epn.dk/job/karriere/article1855506.ece

Godt gået Simon!!

De bedste kaffe hilsner
Søren

 

Skide godt gået Simon og Matthias!
Jeg tror vi er mange der er fuld af beundring over nogle af de unge mennesker herinde, som i en så ung alder allerede driver virksomhed. Hvis nu vi alle bare "taler" til hinanden, som vi ville gøre hvis vi talte sammen face-to-face, så var denne og mange andre lignende tråde overflødig, såå... lad os nu finde den gamle pæne tone frem igen og få lavet noget forretning Wink

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

Hej Kristoffer,

Jeg tror ikke på, at der er en sammensværgelse imod mig som person, men det fremgår meget tydeligt af langt de fleste svar (inkl. dit), at når jeg skriver et sagligt indlæg som To Slags Tekstforfattere,

Læser du hvad du selv skriver? Prøv engang at gå tilbage og se hvem det er der kaster med mudder og sviner Aminos brugere til.

Der er ikke EN der klante dig for at søge samarbejdspartnere. Det folk kommentere, er udelukkende dit åbenlyse spam og de personlige angreb du ofte starter som forsvar.

Side 14 ud af 16 (154 indlæg)