Jeg kan se at der især på webside området vrimler med folk som står i kø for at faldbyde sig selv for en skilling. Det være sig webshops til 0 kr men bare et par google adwords reklamer eller til ca 1000-2000kr og jeg mener det er unfair konkurrence , fordi det er folk som:
- Ikke har et firma
- Ikke skal leve af at være iværksætter
- Enten kun driver det som en fritids eller hobby virksomhed eller er studerende.
Det kan godt være, det er unfair konkurrence - men hvor mange kunder, tror du seriøst, man får på det grundlag? Har du belæg for at sige, at de oftere får ordren end dig - kun baseret på prisen? Eller er det bare noget, du tror er sådan..
Der findes mange andre konkurrenceparametre end prisen, og det er ikke alle der kigger kun på den - Jeg kunne aldrig finde på at vælge design ud fra pris, det vil jeg kun vælge baseret på referencer m.m.
og så er jeg for øvrigt enig med de fleste andre - hvis ikke de helt nye kan være med, dem som er under opstart, så bliver besøgstallene nok lidt sløje - og det ville da være ærgeligt. Dem som er under opstart nu, kan jo vise sig at være dem, som kan hjælpe os andre senere hen.
Mht alderen.. tjah kan godt forstå, man kan blive lidt irriteret over det.. Men for at være helt ærlig - Så bliver jeg faktisk mere irriteret over, alle de 117 indlæg, der kun handler om, hvor dårligt det er at være amino, hvor dårlig stemning der er, hvor dårlige debatter der er osv osv.. Det er lidt ligesom med krisen - jo mere vi snakker om det, jo mere tænker man over det, og jo værre bliver det.
Synes snart hvert andet indlæg handler om den slags - hvorfor ikke bare sortere de indlæg fra,. man ikke gider at læse og så er det dét.
En aldersgrænse vil nok være svær at overholde - men hvorfor ikke gøre det sådan, at man skal udfylde visse felter for at kunne oprette sig - navn, alder osv, så man ved hvem man skriver med? Det vil i hvertfald løse en del af problemet.