Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino brugere - Er amino for selvstændige - hobbyvirksomhed eller studerende ?

Side 4 ud af 16 (154 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

serverservice:
Jeg er gentagne gange blevet mødt med personlig kritik og kaldt de værste ukvemsord på trods af at jeg har ville tilbyde noget som firma eller sælge en webshop - og det bliver man træt af. 

Jeg synes hverken personlig kritik eller ukvemsord, hører hjemme her på Amino. Men jeg tror også man skal skelne imellem personlig kritik, og så kritik som man tager personligt. Hvis man f.eks. prøver at sælge en webshop, og der så er nogle andre der skriver at den ligner noget makværk, så er det ikke personlig kritik.
Hvis man derimod skyder, kritikkeren i skoene at vedkomne kun siger som han gør, fordi han måske er en konkurrant, så vil jeg faktisk i højere grad mene at det er personlig kritik.

En af de fantatiske ting, ved Amino er det kan fungere som en åben markedsplads. Hvor man når man lægger et tilbud ud, risikerer at få noget modspil fra sine konkurranter og andre med en mening. Det er jo skønt, enten for man at vide hvordan ens produkt ikke er konkurrence dygtigt eller også så får man en masse roser fordi man har fat i den lange ende. Man hvis man ikke kan klare sig i diskussionen, så må man på AdWords, man hvis man kan og formår at holde et åbent sind, så kan man virkeligt for noget ud af det.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 18:52

Kristoffer W Hansen:

Jeg syntes du skulle læse min besked en gang til, og så sammenligne det med de ting du selv lige har skrevet under dette emne

Geeked

Det sjovt, fordi ved jo alle sammen, ligemeget hvad vil Amino aldrig blive lukket for folk under 18, folk uden cvr nr., folk uden mobiltelefon eller noget helt andet. Big Smile

Vi er åbenbart ikke velkommende for jer 3-4 stykker - jeg vil hermed lade være med at kommentere noget i jeres debatter fremover Smile.

Jeg kan kun sige Amino har hjulpet mig ekstremt - og tak til jer derude, der desværre ikke er aktiv i denne debat, I har hjulpet mig til der hvor jeg er i dag.
Martin Thorborg er en af dem personer man aldrig i livet ville kunne takke nok, det han han givet en (i form af Amino, Thorborg.tv etc.) vil man aldrig kunne give igen.

Og det jo ikke fordi trådstarter selv mildt spiller ud. I stedet for at evt. ligge sin kommentar på en anden tråd, med samme emne, starter han sin egen og slår benhårdt ned og vil forbyde alle uden cvr. nummer, alle under 18 år og så lige i øvrigt alle dem der tager en lavere pris end 400 - 600 kr. i timen.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 18:57

Simon:

Kristoffer W Hansen:

Jeg syntes du skulle læse min besked en gang til, og så sammenligne det med de ting du selv lige har skrevet under dette emne

Geeked

Det sjovt, fordi ved jo alle sammen, ligemeget hvad vil Amino aldrig blive lukket for folk under 18, folk uden cvr nr., folk uden mobiltelefon eller noget helt andet. Big Smile

Vi er åbenbart ikke velkommende for jer 3-4 stykker - jeg vil hermed lade være med at kommentere noget i jeres debatter fremover Smile.

Jeg kan kun sige Amino har hjulpet mig ekstremt - og tak til jer derude, der desværre ikke er aktiv i denne debat, I har hjulpet mig til der hvor jeg er i dag.
Martin Thorborg er en af dem personer man aldrig i livet ville kunne takke nok, det han han givet en (i form af Amino, Thorborg.tv etc.) vil man aldrig kunne give igen.

Og det jo ikke fordi trådstarter selv mildt spiller ud. I stedet for at evt. ligge sin kommentar på en anden tråd, med samme emne, starter han sin egen og slår benhårdt ned og vil forbyde alle uden cvr. nummer, alle under 18 år og så lige i øvrigt alle dem der tager en lavere pris end 400 - 600 kr. i timen.

Jeg slår ikke hårdt ned og vil IKKE lave forbud medmindre det er til gavn for alle - Jeg kommer med forslag til at forbedre amino og debatten herinde. 

Så tilbage til emnet

1. Vi er alle enige at der bør tales i en god tone uanset hvem man er og hvad alder og baggrund.?
  2. Og vi er her alle fordi vi søger hjælp til noget gerne fra lidt mere erfarne - eller nogle som har viden indenfor et bestemt område ?

Hvad kan vi gøre ???

Men en aldergrænse på 18 ville da være ok ?

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:58

Simon:

Kristoffer W Hansen:

Geeked

Du har åbenbart ikke forstået hvad jeg skrev, så lad mig gentage det:
"Jeg syntes hr. serverservice har fat i et relevant emne, hvad enten folk kan lide det eller ej."

Jeg har hverken skrevet at nogle var mere velkomne end andre, eller hvem der skulle formenes adgang, så jeg syntes du skulle holde op med at  forsøger at lægge ord i munden på mig.

Dine svar viser nøjagtigt hvad jeg mener mht til problemet med den lave alder.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 18:58

Simon:

Kristoffer W Hansen:

Geeked

Jeg slår ikke hårdt ned og vil IKKE lave forbud medmindre det er til gavn amino - Jeg kommer med forslag til at forbedre amino og debatten herinde. 

Så tilbage til emnet

1. Vi er alle enige at der bør tales i en god tone uanset hvem man er og hvad alder og baggrund.?
  2. Og vi er her alle fordi vi søger hjælp til noget gerne fra lidt mere erfarne - eller nogle som har viden indenfor et bestemt område ?

Hvad kan vi gøre ???

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:59

serverservice:
Hvad kan vi gøre ???

Jeg ved ikke om det kan bruges til noget! Men jeg synes at havde observeret, at profiler med velligende billeder og fulde navn, ud fra en helheds vurdering, plejer at være en lille smule mere sobre i tonen, end dem uden. Jeg tror at man lige tænker sig engang ekstra om når man lægger billede og navn til.

Jeg ved ikke helt hvordan det kan bruges, det ville virke lidt mærkeligt hvis det skulle være et krav ?

PS: Jeg har også set en masse meget unge mennesker, der leger rådgiver. Det har jeg intet problem med, synes faktisk de er lidt seje. Men det er rigtigt rigtigt vigtigt, at man kan se hvis råd man lytter til og hvad deres baggrund er. Ellers risikerer man at gå i hundene!!!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:01

Lundsby:

Jeg synes hverken personlig kritik eller ukvemsord, hører hjemme her på Amino. Men jeg tror også man skal skelne imellem personlig kritik, og så kritik som man tager personligt. Hvis man f.eks. prøver at sælge en webshop, og der så er nogle andre der skriver at den ligner noget makværk, så er det ikke personlig kritik.
Hvis man derimod skyder, kritikkeren i skoene at vedkomne kun siger som han gør, fordi han måske er en konkurrant, så vil jeg faktisk i højere grad mene at det er personlig kritik.

Det giver stjener herfra... God formulering! ;D

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:03

serverservice:

Det ville ikke hjælpe en noget overhovedet!!! Det er jo ikke decideret dem under 18 år, der er grove at høre på.

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 19:04

"Men en aldergrænse på 18 ville da være ok ?"

Hvorfor skal dem under 18, der går med drømmene udelukkes? Jeg mangler nogle argumenter!

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:07

Kristoffer W Hansen:

Flere gang om dagen ser jeg folk (tit unger på14-16 år) her på siden, der forsøger at lege erhvervrådgivere, vel og mærke uden de har det mindste relevant forståelse af hvad det er de sidder og snakker om.

Jeg mangler stadig dokumentation på den påstand, du snakker i 'flere' og dermed altså ofte sket.

Alle kan jo sidde og sige alt mulig - og det mener jeg du har gjort med den sætning der.

Side 4 ud af 16 (154 indlæg)