Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilføjelse.

Det ser ud til at i bruger billeder på sitet i .png format. det vil også gøre det langsommere, i forhold til .jpg eller .gif

Mvh

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 12:01

Hej Maya - tillykke med shoppen. Den er flot. 

Som du selv siger er den ikke færdig - og jeg vil ikke kritisere et ufærdigt produkt. Du må meget gerne opdatere denne tråd når du er kommet så langt du "føler" shoppen er færdig - så skal jeg nok checke mine kritikpunkter og give dig dem. Det ville ikke være fair at give dig kritik på noget som i forvejen var "på vej" - så hellere den vej rundt. 

-Karsten

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:42

MLMNewbie:

Det er korrekt at det "loader" langsomt. Det kan skyldes 2 forhold.

1. Dine billeder er for store i størrelse (antal bytes) hvilke nogle af dem er som jeg har tjekket.

2. Det sted hvor hjemmesiden ligger (host) ikke har tilstrækkelig kapacitet.

Når jeg lige kigger på hastigheden af siden, virker det som om at serveren er uforholdsmæssigt lang tid om at serverer selv meget små png-billeder.

På forsiden indlæses et .png på 1 kb på 0,5s, 2 kb på 1s og 49 kb på 1.49 s. Det virker udforholdsmæssigt langtsomt og tyder på en fejl i vores png-håndteringsmodul. Selve html'en indlæses på 0,205 s og stylesheetet indlæses på 0,322. Så mon ikke siden bliver rigtigt hurtigt når vi lige for fikset png-fejlen.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:43

MLMNewbie:

Det er korrekt at det "loader" langsomt. Det kan skyldes 2 forhold.

1. Dine billeder er for store i størrelse (antal bytes) hvilke nogle af dem er som jeg har tjekket.

2. Det sted hvor hjemmesiden ligger (host) ikke har tilstrækkelig kapacitet.

Når jeg lige kigger på hastigheden af siden, virker det som om at serveren er uforholdsmæssigt lang tid om at serverer selv meget små png-billeder.

På forsiden indlæses et .png på 1 kb på 0,5s, 2 kb på 1s og 49 kb på 1.49 s. Det virker udforholdsmæssigt langtsomt og tyder på en fejl i vores png-håndteringsmodul. Selve html'en indlæses på 0,205 s og stylesheetet indlæses på 0,322. Så mon ikke siden bliver rigtigt hurtigt når vi lige for fikset png-fejlen.

Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 13:17

Lundsby

Jo det vil givetvis hjælpe en del, da hastigheden ikke ændrer sig selvom billederne nu er "cashed" på min maskine.

Alternativt må I gå over til jpg/gif istedet. Lav evt test ved at lade nogle af de underliggende sider få jpg billeder på.

Og bare for nysgerrighedens skyld, hvorfor anvender I png formatet?

Mvh

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 17:57

Tillykke med din shop - den er rigtigt flot. Men du mangler at få styr på din call to action. Din indkøbskurv er næsten det allermindste, der findes på siden. Tro mig - folk finder den ikke. Det bedste du kan gøre er at købe Seth Godins The Big Red Fez. Den er læst på en eftermiddag og gå så i gang med at implementere stort set det hele. Når det er gjort vil du se din konverteringsrate stige betragteligt.

Og tilykke med at du valgte Easyflow. Det tror jeg, du bliver glad for.

Mvh

Morten Vadskær

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)