Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer,

Jeg søger feedback på brugervenligheden, designet og helhedsindtrykket på min nye webshop www.lauraamalie.dk

Hvis du fx. synes at siderne loader langsomt (har jeg hørt de gør) vil jeg gerne vide om du bruger internet explorer, mozilla firefox eller noget andet.

Mange gange tak for hjælpen

Mvh. Maya Nielsen

www.lauraamalie.dk

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig lækkert design, og utrolig flot side.

Den loader ret langsom, på Explorer 7

Din indkøbskurv synes jeg, at du skulle flytte til et meget mere synligt sted - jeg kunne ikke finde den i første omgang

På siderne 'Produkter' og 'Mærker' mangler jeg billeder og tekst - den er helt tom, - er det med overlæg?

Det første jeg møder, når jeg handler, er et krav om min mailadresse.
Det kunne jeg ikke lide.
Selvom det er en nødventig ting, så bør den efter min mening ligge på siden, hvor man indtaster kundeinformationer.

Men igen - en super super lækker side.

Hvem har designet den, og hvor er den hostet.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot design og pænt logo

De tvillinger i farver du har i din højre side synes jeg er synd de ikke er sort hvid billeder som alt andet..

Synes også din menu i venstre side er meget tom, ved ikke om det er meningen.

Mikkel

Tilmeldt 18. Oct 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Min første reaktion: NICE!
Jeg er vild med den måde siden er designet på, det er rigtig flot!

Når jeg så kigger bedre efter..
I menuen, der bliver knapperne lysserøde ved mouse-over.. Men man kan kun klikke i samme linje som der er tekst.. Det er forvirrende, i første omgang troede jeg ikke at knapperne fungerede..

Dit logo hvor der står: lauraamalie.dk. Burde lede en til forsiden.. Hvis jeg befinder mig på en anden side, og klikker der.. Så bliver jeg smidt til samme side som jeg er på.. Logo'er har for det meste altid den funktion at de sender dig til forsiden igen.

Under siden: Salgsvilkår står alt med blåt.. Og teksten er rodet sammen med overskrifter. Det er grimt og forvirrende.. Og ligner mest af alt en fejl hvor et tag ikke er blevet lukket ordentligt..
Samme tilfælde under "homeparty".

Når jeg trykker på "produkter" sker der tilsyneladende intet andet end at menuen udvider sig.. Jeg trykker derefter på en af de knapper der er kommet frem.. Og igen sker der intet andet end at menuen udvider sig.. Jeg trykker igen, og NU kommer der noget frem..Der må gerne være noget tekst som indikation af at man har trykket og kan vælge noget nyt..

Når jeg nu er nået til produkterne, så får menuen en design fejl.. Og hvis teksten i menuen er for lang rager denne også ud over.. Det er grimt og ødelægger helheden..

Hvis man klikker på: Produkter --> Børnetøj --> 0-4 år.. Så er menuen slet ikke stylet længere..

Når jeg klikker på "læg i kurv", så er der intet der indikerer at jeg har trykket der.. Få evt. noget blikfang oppe ved indkøbskurv-knappen, eller tilføj en box under menuen, som viser hvor meget man har i sin kurv.

Man skal åbenbart indtaste sin e-mail for at handle hos jer.. Det er ikke optimalt.. Lad det være op til kunden om man vil registreres eller ej.

Fra Holbæk
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres rigtig gode feedback. Der er lidt at arbejde med og jeg sætter stor pris på jeres konkrete råd.

Maya

www.lauraamalie.dk   

Fra Holbæk
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er Easyflow der har lavet siden. Deres designer hedder Grasat og Co.

Jeg er også selv super tilfreds med designet, men Easyflow har lidt for travlt så de sidste detaljer venter jeg stadig på. Men det skal nok komme. Jeg åbnede sidste lørdag og Rom blev ikke bygget på en dag :-)

Tak for feedbacken.

Maya

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Maya - www.lauraamalie.dk :
Jeg er også selv super tilfreds med designet, men Easyflow har lidt for travlt så de sidste detaljer venter jeg stadig på. Men det skal nok komme. Jeg åbnede sidste lørdag og Rom blev ikke bygget på en dag :-)

Sorry, jeg skal være den første til at indrømme, at vi har taget for mange opgaver ind, det er en dum fejl. Som har gjort at vi ikke har kunne yde den service overfor nogle af vores kunder, som vi de har fortjent.
Pt. ser det ud til at vi er ved at komme over puklen. Vi er kommet op i et rigtigt godt tempo, og det går rigtigt meget fremad for hver dag.

Pt. er vi ved at lægge sidste hånd på fler-sprogsfunktionaliteten, og ligeså snart vi er færdige er det blandt andet din liste som vi kigger på. Derudover tager vi også en performance optimeringsrunde. Så siderne bliver lyn-hurtige igen.

Derefter skal der laves en masse kunde opgaver og andre features, hvilket vil komme alle på platformen til gode blandt andet A-B split-test, B-2-B Handel, Design frihed i handelsforløbet, Photoshop integration m.m.

Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Som kvindelig bruger:

Den dejlig behagelig side - smukke billeder, og jeg mener smukke billeder på forsiden.

brugervenligheden er fin - jeg synes ikke jeg roder rundt i det. og har ikke de problemer som er beskrevet foroven - måske er problemet løst?

Jeg loader fint på IE 07.

Jeg tror faktisk jeg vil bookmarker denne, webdesign kan come in handy.

mvh

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er dejlige behagelige farver - og rigtig gode billeder

Jeg har ikke problemer med at finde rundt, men det kunne være godt med tekst, billeder eller måske nogle "knapper / menuer" med undermenuerne, under de overordnede menupunkter - ventetøj, ammetøj....., som du har det nu, er der jo kun nogle pile - som jeg ikke kan bruge til noget

og så vil jeg også meget gerne kunne klikke på logo for at gå til forsiden :)

vh anja

Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maya

Det er korrekt at det "loader" langsomt. Det kan skyldes 2 forhold.

1. Dine billeder er for store i størrelse (antal bytes) hvilke nogle af dem er som jeg har tjekket.

2. Det sted hvor hjemmesiden ligger (host) ikke har tilstrækkelig kapacitet.

Jeg sidder med en 15Mbit down/2Mbit upload og har generalt aldrig udfordringer, så når jeg endelig har det, så skyldes det ovenstående forhold.

Og en hel del sidder med mindre forbindelser, så du vil helt klart miste kunder på dit udemærkede site grundet utålmodighed.

Mvh

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)