Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det en god idé?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:27

Personligt bliver jeg vildt irriteret af en pop-up - men jeg ved ikke om det »virker«. Måske alternativet kunne være at den poppede op nedenunder... dvs. at når man lukker browseren opdager man den.

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 17:37

Personligt synes jeg også det er irriterende når der kommer en pop-up. Men i tilfælde af du vælger at gøre det, så sørg for der er et tydeligt kryds i højre hjørne eller en tydelig "luk ned" knap i bunden.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 17:43

Hej Jens,

Den anden dag surfede jeg lidt rundt efter en god opskrift på pandekager, her faldt jeg over denne opskrift side. Deres "popup" syntes jeg er helt genial - jeg tilmeldte mig ihvertfald.

Jeg syntes dog ikke den side du linker til er særlig god - jeg ville aldrig tilmelde mig der, der er alt for meget "pang pang" og når popup'en kommer ned så er det med en masse effekter og med overskriften "FREE  FREE FREE".

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 17:58

Jeg tester det i øjeblikket, men har ikke gjort det længe nok, til at sige, om det virker godt. Dog kender jeg en anden side, der har stor succes med det - fra 10 tilmeldinger på selve hjemmesiden til 30 tilmeldinger i pop-up'en og når det går SÅ godt, så skal man have den, uanset hvor irriterende det er.

Så der er ikke andet for at teste og se hvad der sker. Nogle vil altid synes, at den er irriterende, men hvis du får 20 tilmeldinger mere end normalt, så er den det værd. Jeg har sat pop-up på 'exit', dvs. at den popper op, når man skifter over til en anden side (domæne).

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 12:04

Så længe det er pænt lavet, og brugeren kun bliver udsat for popuppen en enkelt gang, synes jeg det er okay. Selvom mange brugere er trætte af popups, tror jeg ikke en enkelt vil gøre at de ikke kommer tilbage på dit site, hvis indholdet er godt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)