Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Årets vovehals - Boysen?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Hej Alle

Det er gået op for mig, at den søde Annette herfra amino.dk og www.eventyrhaver.dk har indstillet mig til årets vovehals på www.ivaekst.dk

Personligt ser jeg en vovehals (iværksætter) som en der låner alt og satser alt, for at indtage den store verden. Om det er springet fra fast job til en usikker indtjening, eller at kaste en helt nyt produkt på markedet og gå "all in" med dette.

Jeg kan egentlig ikke krydse af ved nogle af overstående punkter, men har tilgengæld taget et meget stort skridt i en personlig retning. Tingene er gået lidt step by step, men udentvivl at amino.dk har været med til at give mig det sidste spark.

Det personlige skridt jeg har taget, har både gjort at jeg nu nemmere kaster mig ud i networking, selvom det stadigt er svært, får jeg det gjort. Det har også betydet at skridtet fra at være studerende til at være fuldtids iværksætter bliver nemt at tage....faktisk har det været svært ikke at "springe ud" før :=).
Derfor har jeg heller intet problem i at bede Jer om at stemme på mig, til årets vovehals...for jeg har vovet noget der er langt mere værd en penge...nemlig mig selv.

Det at tro at man rent faktisk kan, og vide at man også har lov til at tro at det er tilladt....puha, det har været en stort skridt, men meget er sket siden jeg valgte at træde ud af jantes skygge!

Så ind på ivaekst.dk og stem på mig. Du finder mig her: http://www.ivaekst.dk/iprisen/nominated.php?category=vovehals 

På forhånd TAK!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:50

Tillykke med det Cool

Har du overvejet at implementere et affiliate program (aflønnet via omsætning) til din side www.sikkerhedseksperten.dk ?

Jeg tror der var mange bil/sport hjemmesider der gerne ville linke til den. Når jeg er færdig med vores egen motorsport-side, så vil den helt sikkert blive omtalt der

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 15:56

Hej Kenneth

Så har du fået min stemme - og tak for din energi som jeg tit har nydt godt af Yes

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:59

Hvor plat man skal til at oprette sig først...

Men hva gør man ik for en Med Amino ;D Yes

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:00

Hej Kristoffer

Tak for det. Jeps, det er rimelig nyt for mig, men håber på at have det "oppe" inden alt for længe. Der er liiige det tekniske der skal klares, men ellers ser jeg det som værende rigtig spændende.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 16:01

Helle - houseofkids.dk:
Så har du fået min stemme - og tak for din energi som jeg tit har nydt godt af

Det samme herfra - god vind fremover.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 16:03

Boysen:

Hej Kristoffer

Tak for det. Jeps, det er rimelig nyt for mig, men håber på at have det "oppe" inden alt for længe. Der er liiige det tekniske der skal klares, men ellers ser jeg det som værende rigtig spændende.

Det er jeg rigtig glad for at høre. Hvis du har mulighed for at sende en mail til mig når det virker, så må du meget gerne gøre det

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:54

Hej Kenneth,

Du har også fået en stemme herfra Big Smile

Held og lykke med det!

Hilsen Christina

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281