Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan anbefale SEO-LEX?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, overvejer at købe SEO-LEX men mangler nogle gode referencer da jeg ikke er overbevist på samme måde som da jeg købte E-pusher, nogle der har læst og bruger de guidelines der er og har succes med dem?

vh Tom

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 14:59

Har købt og Læst E-pusher, men ikke brugt den - men lytter lige med om SEO-LEX

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:04
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Tom,

Jeg melder mig gerne til at anbefale SEO-Lex.

Med mindre du har brugt rigtigt meget tid på SEO og har læst og testet en masse selv, vil bogen indeholde en masse godter skrevet i et letlæseligt sprog.

Selv fik jeg ikke specielt meget nyt ud af bogen, fordi jeg netop har brugt en hel tid på selv at arbejde med SEO. Dvs. bogen indeholdt ikke ret mange aha-oplevelser for mig. Men defor var pengene ikke spildt for mit vedkommende. Den indeholdt nemlig for mit vedkommende nogle "nå ja"-oplevelser, hvor jeg blev mindet om at bruge noget af det, jeg allerede vidste, på en god og konsistent måde.

Herfra synes jeg helt klart, at bogen er pengene værd, hvis man gerne vil sætte sig ind i SEO. Også selvom man ikke gider bruge den efterfølgende tid selv. For de der 1.500 kroner (eller hvad den nu koster) får man en glimrende introduktion, som efterfølgende kan bruges til at stille gode spørgsmål til et SEO-bureau.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:06

Jeg lytter også Big Smile

Jeg har hverken købt eller læst Seo-lex, e-pusher eller Demib´s e-bog eller andre e-bøger for den sags skyld. Så spændende om der en nogen der har erfaringer med et mersalg efter at have brugt de tips og tricks der findes i bøgerne. Står der nogen oplysninger i Seo-lex, som ikke kan findes gratis med en google søgning?

/Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:10

Nicolaj:

Står der nogen oplysninger i Seo-lex, som ikke kan findes gratis med en google søgning?

I grove træk nej. SEO-Lex er ikke nogen "magic bullet" eller en genvej til hemmelige tricks, som ingen andre har hørt om. Men hold kæft, hvor kunne jeg have sparet meget tid på at læse 100-vis af blogs, gnave mig igennem e-bog efter e-bog og teste selv, hvis nogen havde stukket mig SEO-Lex i hånden for tre år siden!

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 15:15

Eftersom tid er penge, lyder det da som om SEO-LEX kan hjælpe en godt på vej så :-)

ps købte og brugte E-pusher da jeg skulle investere i min webshop og der sparede jeg da hurtigt 20.000 ved at bruge nogle alternative leverandører i design og udvikling,logo,banners m.m.

så den er mere end tjent hjem :-)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 20:42

har læst e-pusher, men glæder mig til at høre om der er nogen der kn anbefale seolex eller seo 2,0 for den sags skyld -håber det falder i tråd med tråden hehe

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 21:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Vi har købt SEO-LEX og arbejder ud fra den til dagligt, den er perfekt til at ruske en hjemmeside op.

Mit råd vil være:
Installer Google Analytics NU!
Køb SEO-LEX
Læs den
Sæt dig nogle mål for den kommende tid.
Udfør de ting du finder nemmest at løse

Læs den forfra igen 100%!!
Udfør de ting som du nu er blevet klogere på
Afvent 1 måned UDEN rettelser på siden af SEO karakter.
Se resultat af udført arbejde på Google m.m.

Det er den proces jeg anbefaler.
Det er dog unødvendigt at købe bogen hvis man som udgangspunkt ikke mener SEO bør være tidskrævende, det er sygt tidskrævende! :)
Men fedt!

Mvh Johnny Hansen

Nyt regnskabsprogram?
se online demoer af Visma Businesswww.iadvice.dk efter 1 nov.

Har i allerede Visma Business?
Prøv en gratis dag med en vores dygtige visma konsulenter.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:36

Kan kun anbefale SEO-LEX. Vi arbejder os stille og roligt opad efter bogen anvisninger...og hold da op hvor bliver man bidt af det. Bogen er skrevet så alle kan følge med og den er en rigtig god investering, hvis man vil sættes ind i SEO.

God fornøjelse - kan bestemt anbefales.!

Sanne  

Designer du selv smykker, så find dine Perler her.

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 00:02

Kan også klart anbefale SEO LEX.

Om 3-4 uger kommer jeg med et blogindlæg hvor der kommer en samlet anmeldelse af samtlige SEO bøger på det danske marked.. Smile

Google optimering (SEO og Google Ads)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)