Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan anbefale SEO-LEX?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

For en gangs skyld vil jeg tillade mig at promovere et af mine egne blogindlæg herinde. Jeg har nemlig skrevet en dobbeltanmeldelse af SEO-Lex og SEO 2.0.

Hvis du er for doven til at klikke ind og læse hele indlægget, får du lige konklusionen her:

Konklusion

Bøgerne er ikke dyre. Det er faktisk min første konklusion. Jeg synes så rigeligt, at de begge rummer værdi modsvarende de der ca. 1.500 kroner, som man skal af med for en bog.

En anden konklusion er, som jeg vist tidligere har givet udtryk for andetsteds er, at jeg ville have givet rigtigt meget for at have fået fingre i bare en af disse bøger for 2½ år siden, da jeg begyndte at interessere mig for søgemaskineoptimering for alvor. Er du gal, hvor kunne jeg have sparet meget tid! Utallige timers læsning af bogstaveligt talt hundrevis af forskellige blogs, læssevis af gratis e-bøger og efterfølgende behandling og sortering af skidt fra kanel. En hel del af det testeri, jeg har rodet med, kunne også have været sparet, hvis jeg havde kunne læse disse to bøger og stole på forfatterne i stedet.

Så er du begynder udi søgemaskineoptimering – nap SEO-Lex og spring over hvor gærdet er meget lavere. Fortsæt så med SEO 2.0, hvis du får blod på tanden og vil bredere rundt i emnerne og have en anden tilgangsvinkel til de emner, der allerede er dækket i SEO-Lex. Føler du dig allerede garvet på området, skal du måske starte omvendt og købe SEO 2.0 for de mere skæve vinkler og utraditionelle emner – og så senere købe SEO-Lex for at sætte pris på en kompakt reminder om, hvad du bør arbejde med.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 17:09

Tog mig sammen og købte bogen, fik da også rettet en del til på siderne :-)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:12
Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 18:30

Mit blogindlæg blev desværre forsinket, men nu er det her. Oversigt/review over alle danske seo bøger. Smile

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:45

Jacob Leander Christensen:

Mit blogindlæg blev desværre forsinket, men nu er det her. Oversigt/review over alle danske seo bøger. Smile

Tak for den fine anmeldelse af både SEO-LEX 10 og opgraderingen - SEO-LEX 11: http://www.jacob-leander.dk/blogs/1/seo-lex-11/

SEO-LEX 11 har været ude en uge nu, og responsen er fin - ikke mindst på den times video, der er med.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)