For en gangs skyld vil jeg tillade mig at promovere et af mine egne blogindlæg herinde. Jeg har nemlig skrevet en dobbeltanmeldelse af SEO-Lex og SEO 2.0. Hvis du er for doven til at klikke ind og læse hele indlægget, får du lige konklusionen her: Konklusion Bøgerne er ikke dyre. Det er faktisk min første konklusion. Jeg synes så rigeligt, at de begge rummer værdi modsvarende de der ca. 1.500 kroner, som man skal af med for en bog. En anden konklusion er, som jeg vist tidligere har givet udtryk for andetsteds er, at jeg ville have givet rigtigt meget for at have fået fingre i bare en af disse bøger for 2½ år siden, da jeg begyndte at interessere mig for søgemaskineoptimering for alvor. Er du gal, hvor kunne jeg have sparet meget tid! Utallige timers læsning af bogstaveligt talt hundrevis af forskellige blogs, læssevis af gratis e-bøger og efterfølgende behandling og sortering af skidt fra kanel. En hel del af det testeri, jeg har rodet med, kunne også have været sparet, hvis jeg havde kunne læse disse to bøger og stole på forfatterne i stedet. Så er du begynder udi søgemaskineoptimering – nap SEO-Lex og spring over hvor gærdet er meget lavere. Fortsæt så med SEO 2.0, hvis du får blod på tanden og vil bredere rundt i emnerne og have en anden tilgangsvinkel til de emner, der allerede er dækket i SEO-Lex. Føler du dig allerede garvet på området, skal du måske starte omvendt og købe SEO 2.0 for de mere skæve vinkler og utraditionelle emner – og så senere købe SEO-Lex for at sætte pris på en kompakt reminder om, hvad du bør arbejde med. |
Tog mig sammen og købte bogen, fik da også rettet en del til på siderne :-)