Jeg søger en fyr/kvinde/virkomshed der kan lave et design til en webshop. Detaljer og tanker om hvordan det skal se ud fremsender jeg via e-mail.
For ikke at spilde for mange menneskers tid, så har jeg listet lidt fakta op:
- Budget 1300 kr for 1 side design leveret som PSD fil. - Leveres indenfor 10dage - Kan fremvise refferencer - Betaling 30% / 70% (30% inden start, 70% ved afslutning)
I kan sende tilbud til web@freelancephp.dk - angiv gerne ca. pris og hvor lang tid i skal bruge på opgaven.
Vores designere bruger typisk lige over 25 timer (og så skal der så en udvikler ind over bagefter) på en shop. Vi outsourcer endda design (og udvikling) så vores time priser er væsentligt lavere end de danske. Så hvad jeg prøver at sige er at du ikke får særligt meget design for 1300 (kvalitet?!)
Selv med en billig timepris på 500 svare dette kun til to og en halv time. Det kan man dårligt starte Photoshop op for . Personer der tager under 500 i timen gør det på hobby basis og resultatet vil typisk også være derefter.
Det ville nok også være en ide at fortælle hvilket shop system du planlægger at anvende. Magento som vi anvender er ret frit mht design, men fx systemer såsom DanDomain og Scannet har ikke helt samme frihedsgrader.