Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino vækst hus?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det kunne være en glimrende idé hvis amino stod for et ugentligt træf i et fast kontorlokale hvor aminoer kunne mødes personligt og drøfte hinandens idéer.

Det kunne evt arrangeres således, at amino sørgede for et fast lokale (evt. leje et kontor lokale), en gang om ugen eks. hver torsdag i tidsrummet 18 - 22.

Personligt sætter jeg meget pris på at møde folk IRL, hvilket gør det nemmere at gå i dybten med diverse emner, og på den måde hjælpe hinanden med diverse spørgsmål og rådgivning.

Hvordan det skal finansieres er op til den kære hr. Thorborg men kunne eksempelvis være et gratis tilbud for amino plus evt. kombineret med bruger betaling i en overkommelig størrelse.

Noget der kunne have interesse??

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:58

Hmm... Du har vidst aldrig været med til nogen af de Amino-barer som der har været afholdt?

De er jo helt spontant arrangeret, koster intet (andet end det du har tænkt dig at spise og drikke) og man kan bare dukker op hvis man har lyst - eller lade være. Det plejer at være super hyggeligt og en meget afslappet stemning hvor der bliver snakket iværksætteri, koncepter og alt hvad der ellers falder en på tungen.

Hvilket i øvrigt bringer mig frem til følgende: Er det ikke ved at være noget tid siden vi sidst har i KBH har haft en gang Amino-bar? Sidst var, så vidt jeg husker, på Karrierebar midt i sommers? Geeked.

/Jesper

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 20:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel K:
Synes det kunne være en glimrende idé hvis amino stod for et ugentligt træf i et fast kontorlokale hvor aminoer kunne mødes personligt og drøfte hinandens idéer.

Ideen er genial, og som Jesper skriver har vi allerede haft forskellige IRL arrangementer. Før sidste fredagsbar var det AminoTastic hvor Thorborg, Thomas Rosenstand, Mikkel deMib, 10-15 andre fede foredragsholdere og omkring 250 aminoer samledes i Valby Kulturhus og havde en fed dag. Vi var 4 folk som lavede det hele ganske frivilligt, Thorborg og de andre bag Amino gav ingen penge til det (Amino svømmer jo ikke i penge, det er en forretning de driver og jeg ved det koster en formue at holde amino.dk i drift), men Simon som er ansat derinde hjalp godt til (i sin fritid) og Amino gav meget støtte på andre måder.

De andre fredagsbarer og et par grillaftener er alle blevet arrangeret af brugerne - og helt ærligt, det har været fedt, ofte spontant og med mange deltagere.

Grib bolden og tag initiativ. Det koster ikke alverden af tid og andre kommer altid ind og tilbyder at hjælpe.

Daniel K:
Hvordan det skal finansieres er op til den kære hr. Thorborg

Den kære hr. Thorborg sidder til dagligt i Florida, USA og driver sit andet firma Spamfighter. Han kommer næppe hjem hver torsdag og laver noget han også skal finansere :-)
Amino er et community for iværksættere, Thorborg & Co giver rammerne i form af et gratis forum (igen, som ikke er billigt at holde kørende). Herfra har vi alle mulighed for at skabe det vi vil. Hvis du eller en anden vil være indledende ankermand på at stable noget på benene, så ved jeg at der med garanti nok skal dukke folk op og Aminos crew hjæper også gerne hvor de kan.
Jeg var med til at arrangere Amino Tastic her i 2009, i 08 og 07 var det nogle andre. Det var hårdt arbejde, men jeg tror jeg taler på alles vegne, når jeg siger at det var sindsygt spændende, sjovt og udfordrende.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:35

Jesper Norbøll:

Hvilket i øvrigt bringer mig frem til følgende: Er det ikke ved at være noget tid siden vi sidst har i KBH har haft en gang Amino-bar? Sidst var, så vidt jeg husker, på Karrierebar midt i sommers? Geeked.

Jeg er i København på torsdag d. 22. oktober - Så hvis du planlægger noget der er der stor risiko for at jeg dukker op Wink

Og ellers kigger jeg sgu nok bare forbi hos MediaMouse og spiser jeres slik Big Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 22:18

Har godt set at der har været nogle spontane arrangementer, men tænkte på noget mere struktureret. Her tænker jeg på en gang om ugen eller mdr. alt efter hvor stor interessen er. Eksempelvis den første mandag i mdr. eller noget i den stil.

Fordelen ved en fast dato er, at man kan planlægge hvilke ting man ønsker hjælp til. Det gør det samtidig muligt at sætte nogle projekter i gang, hvor man løbende modtager sparring fra andre aminoer. Det kunne eksempelvis være en handlingsplan, marketingsplan eller lign.

Hvis der er interesse, kunne det være en super god idé med et nyt amino træf. (har stadig mit første til gode) Stick out tongue

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:38

Hej Daniel.

Jeg tror, at det vil være en god ide, at du bliver tovholder på dit forslag. Brug Amino til at skabe et netværk, der kan hjælpe dig med at realisere dit forslag.

/Glenn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)