Hej, Har skrevet et salgsbrev (rettet mod de store kunder Magasin, Illum, Matasosv.) for første gang i mit liv og vil høre hvad kan gøres bedre (grammatik og stavefejl rettesnår indholdet er på plads). Vil nogen af jer der ved mere om hvordan man skriver god salgsbrev give komme med lidt feedback? Mit firma forhandler med naturkosmetik der er (helt ny på markedet) håndlavet, øko og 100 % naturlig. Jeg vil finde forhandlere i Danmark (helst luksus steder som ovennævnte steder). mvh,Kristi
Xxxxxxxxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxxxx 14.10.2009 København ”Made by hands, inspired by nature” Everyday& Luxury tilbyder naturhudplejeserie der er 100 % naturlig, økologisk, certificeret og håndlavet. Mærket hedder "Ingli Pai" som på dansk betyder "en engle berøring". Produkterne indeholder ingen syntetiske, kemiske, konserverings-, farve- eller parfumestoffer. Der anvendes olie kombinationer henholdsvis base-og æteriske olier. "Ingli Pai" er blevet et stort hit i Finland og er nu også kommet til Danmark. Vi vil gerne skrive mere om produkterne men det er jeres tid og behov vi vil prioritere højest, derfor vil vi helt konkret tilbyde Jer følgende : · Certificerede hudplejeprodukter der er med på den helt nye trend i kosmetikbranchen –øko, 100% naturlig og håndlavet · I får gode kvalitetsprodukter for de bedste priser · I får levereringen til tiden · I får også brochurer, pokser m.m med i bestillingen I vores sortiment af hudplejeprodukter finder I følgende produkter: · Ansigts cremer · Ansigts olier · Ansigtsmaske (mudder) · Ansigtstonic (alkohol-frie) · Kropsolier · Hårolier (hårvækst stimulerende olie og anti-skæl) · Kropslotion · Make-up fjerner (lotion) · Babyhudpleje (creme, badolie) De kan se og læse mere om produkterne på www.everydayluxury.dk Vi vil som opfølgning på dette brev tillade os at kontakte jer inden for de neste tre dage for en uforpligtende samtale om jeres behov. Vi glæder os til at høre fra jer. Med venlig hilsen, xxxxxxxxxxxxxxxxxxx Indehaver af Everyday&Luxury e-mail:xxxxxxxx mob: xxxxxxxx
|
Hej.
Jeg ville lige høre hvad er pokser eller er det en stave fejl ( I får også brochurer, pokser m.m med i bestillingen)
Og så skriver du ( Vi vil som opfølgning på dette brev tillade os at kontakte jer inden for de neste tre dage)
Der vil jeg mene at du skal nok vente 4 eller 5 dage før du ringet til dem, og ikke at komme til at ringe til dem samme dag som de modtager brevet så de har tid til at kigge det igennem.
Du skal også lige gå det hele igennem for stave fejl, Neste tre dage = næste tre dage.