Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til salgsbrev?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har skrevet  et salgsbrev (rettet mod de store kunder Magasin, Illum, Matasosv.) for første gang i mit liv og vil høre hvad kan gøres bedre (grammatik og stavefejl rettesnår indholdet er på plads).

Vil nogen af jer der ved mere om hvordan man skriver god salgsbrev give komme med lidt feedback?

Mit firma forhandler med naturkosmetik der er (helt ny på markedet) håndlavet, øko og 100 % naturlig. Jeg vil finde forhandlere i Danmark (helst luksus steder som ovennævnte steder).

mvh,Kristi

Xxxxxxxxxxxxxx

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxx        

14.10.2009 København

”Made by hands, inspired by nature”

Everyday& Luxury  tilbyder naturhudplejeserie der er 100 % naturlig, økologisk, certificeret  og håndlavet. Mærket hedder "Ingli Pai" som på dansk betyder "en engle berøring". Produkterne indeholder ingen syntetiske, kemiske, konserverings-, farve- eller parfumestoffer. Der anvendes olie kombinationer henholdsvis base-og æteriske olier. "Ingli Pai" er blevet et stort hit i Finland og er nu også kommet til Danmark. Vi vil gerne skrive mere om produkterne men det er jeres tid og behov vi vil prioritere højest, derfor vil vi helt konkret tilbyde Jer følgende :

·         Certificerede hudplejeprodukter der er med på den helt nye trend  i kosmetikbranchen –øko, 100% naturlig og håndlavet

·         I får gode kvalitetsprodukter for de bedste priser

·         I får levereringen til tiden

·         I får også brochurer, pokser  m.m med i bestillingen

I vores sortiment af hudplejeprodukter finder I følgende produkter:

·         Ansigts cremer 

·         Ansigts olier   

·         Ansigtsmaske (mudder)   

·         Ansigtstonic (alkohol-frie)  

·         Kropsolier          

·         Hårolier (hårvækst stimulerende olie og anti-skæl)

·         Kropslotion

·         Make-up fjerner (lotion)

·         Babyhudpleje (creme, badolie)

De kan se og læse mere om produkterne på  www.everydayluxury.dk

Vi vil som opfølgning på dette brev tillade os at kontakte jer inden for de neste tre dage for en uforpligtende samtale om jeres behov. Vi glæder os til at høre fra jer.

Med venlig hilsen,

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Indehaver af Everyday&Luxury

e-mail:xxxxxxxx

mob: xxxxxxxx

Hudpleje der får englene til at synge (B2B) :www.everydayluxury.dk

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 14:05

Hej.

Jeg ville lige høre hvad er pokser eller er det en stave fejl ( I får også brochurer, pokser  m.m med i bestillingen)

Og så skriver du ( Vi vil som opfølgning på dette brev tillade os at kontakte jer inden for de neste tre dage)

Der vil jeg mene at du skal nok vente 4 eller 5 dage før du ringet til dem, og ikke at komme til at ringe til dem samme dag som de modtager brevet så de har tid til at kigge det igennem.

Du skal også lige gå det hele igennem for stave fejl,  Neste tre dage = næste tre dage.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 09
Skrevet kl. 14:14

Hej,

tak for dit svar.

Det er poser (til produkter) jeg mener.....(bærbar tastatur driller lidt).

4-5 dager lyder meget fornuftigt.

Stavefejl tager til allersidst.

mvh,Kristi

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:30
Jeg vil gerne give jer kritik. Med mit kendskab til Amino kan man ofte blive hængt for at tilbyde konstruktiv kritik, så jeg vil på forhånd gerne advare om, at der bliver skudt fra hoften og ikke lagt fingerne imellem. Til gengæld er det råd som hjælper på din bundlinie. ”Everyday& Luxury tilbyder naturhudplejeserie” Hvad er en ’naturhudplejeserie’? ” der er 100 % naturlig” – Aah – ok. Den er ikke fra det ydre rum. ”økologisk, certificeret og håndlavet.” Certificeret af hvem? Håndlavet som i hænderne har selv puttet det i en gryde? ” Mærket hedder "Ingli Pai" som på dansk betyder "en engle berøring"” På hvilket sprog? Og hvorfor skulle de bekymre sig om det? ”Produkterne indeholder ingen syntetiske, kemiske, konserverings-, farve- eller parfumestoffer. Der anvendes olie kombinationer henholdsvis base-og æteriske olier.” Tak for info – det beskriver mange produkter. Hvordan adskiller dit sig? ” "Ingli Pai" er blevet et stort hit i Finland og er nu også kommet til Danmark. ” Hvad betyder ’stort hit’? Kom med tal, fakta og dokumentation ”Vi vil gerne skrive mere om produkterne men det er jeres tid og behov vi vil prioritere højest” Aha – så du indrømmer at du spilder deres tid med dette brev? ”, derfor vil vi helt konkret tilbyde Jer følgende : • Certificerede hudplejeprodukter der er med på den helt nye trend i kosmetikbranchen –øko, 100% naturlig og håndlavet • I får gode kvalitetsprodukter for de bedste priser • I får levereringen til tiden • I får også brochurer, pokser m.m med i bestillingen” Dokumentation for denne trend tak. Og bedste priser i forhold til hvem? Levering til tiden er en selvfølge. ”Vi vil som opfølgning på dette brev tillade os at kontakte jer inden for de neste tre dage for en uforpligtende samtale om jeres behov. Vi glæder os til at høre fra jer.” Argh – en sælger i telefonen. Tak for advarslen
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 14:35

Broothal.

Har du lige fået det forkerte ben ud af sengen eller hvad, det er oki at komme kritik men din måde virker lidt for smart, kun min menning.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 09
Skrevet kl. 19:49

Hej Broothal,

Du er godt nok hård og går direkte til sagen.;P  Heldigvis er det lige hvad jeg har brug for.....kunderne er endnu hårde så det gælder at skrive så pletfrit salgsbrev som muligt.

1. Har brug for hjælp i specielt den her del:

Det kan vi tilbyde jer:

• Certificerede hudplejeprodukter der er med på den helt nye trend i kosmetikbranchen –øko, 100% naturlig og håndlavet

• I får gode kvalitetsprodukter for de bedste priser

• I får levereringen til tiden • I får også brochurer, poser er m.m med i bestillingen

2. Har ellers læst mig frem til fra forskellige kilder at det er en god ide at skrive i brevet at vi ringer til jer........................

”Vi vil som opfølgning på dette brev tillade os at kontakte jer inden for de neste tre dage for en uforpligtende samtale om jeres behov. Vi glæder os til at høre fra jer.”

Mener I det er dårlig ide at skrive at der følger opringing efter 4-5 dager ???? Hvorfor??   Skal man så bare ringe uden advarsel?

Konstruktiv kritik er velkommen.

mvh,Kristi

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:22

Hej Kristi

Først lige et link til mit blogindlæg om salgsbreve.

Start lige med at overveje, hvad du ønsker at opnå med dit brev.
Hvem vil du i kontakt med? Hvad skal de foretage sig? Hvordan er deres situation, når de modtager brevet?

Jeg tror, at indkøbere i den kaliber, du leder efter får masser af tilbud, der minder om dit. Du har derfor behov for at skille dig ud. Start evt. med at kontakte dem pr. telefon og sig: "Jeg er ny i branchen, men mit produkt, Impi Pai, er så lækkert, at englene synger. Jeg har brug for at komme i kontakt med folk som dig - hvordan gør jeg det bedst - skal jeg sende et brev, eller kan vi aftale et møde med det samme?"

Du får formentlig en venlig afvisning, men du har nu placeret ordene "englene synger" i indkøberens bevidsthed.
Derefter lader du ordene "englene synger" være centralt i salgsbrevets overskrift. Desuden sender du en vareprøve - gerne en hel flaske ét eller andet, der er værd at gemme. Ja, det koster noget, men du er også på vej til at sælge enormt, hvis det lykkes.

Husk at skrive, hvad du gerne vil have brevets læser til at gøre: Prøv produktet - så ringer jeg og booker et møde. Du kan også ringe til mig.

God kamp.

mvh Hans

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 20:25

Hej Kristi

Jeg ville sætte en dato ind, hvor jeg ringer til kunden.

Mhv. Allan

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 09
Skrevet kl. 20:38

Hej Hans,

Stor tak for dit lang  og super konstruktiv feedback. Vil helt  sikkert læse dit blog. :-)

Har faktisk allerede haft  et møde med Magasin  (i 2007) men da var produkterne ikke klare til salg (bøvl med skilte) men de sagde at jeg skulle kontakte dem igen når jeg har "labels"  i orden......Nu er jeg klar til at sælge men ved ikke helt om de kan huske mig.

Super god ide det med englerne synger :D. Kan meget godt lide det.

mvh,Kristi

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:46

Kristi - everydayluxury.dk:
men ved ikke helt om de kan huske mig.

Tag for givet, at de kan huske dig. Det er en god indgangsvinkel, at de har været interesseret før. Følg op på den personlige kontakt. Hvordan slap du gennem nåleøjet dengang? Hvad kan du gentage?

Pas på ikke at skrive et salgsbrev, fordi du tror, du derved kan lægge ansvaret for kommunikationen over på modtageren - den går ikke. Det er dit ansvar, at modtageren forstår dig og handler derefter.

mvh Hans

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)