Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT kompetencer søges til makkerskab

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde.

Jeg er i gang med at starte en virksomhed op, eller dvs jeg kan først starte op når jeg har fundet en der vil være med på mit hold, så derfor prøver jeg i første omgang lykken herinde for at se om man kunne finde en partner til IT arbejdet istedet for at skulle ud og betale for det.

Jeg har lagt forretningsplan til et nyt datingsite med en masse nye features end mange andre sites har, som jeg er overbevist om kan tiltrække kunder. Jeg har i de seneste år observeret datingmarkedet i DK og i udlandet samt de tendenser man ser på området. Langsom er jeg blevet mere og mere fascineret af det og de muligheder der ligger i det.

Jeg søger en partner til udvikling af sitet og de features der skal være tilgængelige samt til vedligeholdelse af sitet.. Altså søger jeg ikke partner fordi jeg skal have mere kapital, men pga. manglende kompetencer indenfor IT.

Jeg har en plan om at sitet skal launches 1. Juni næste år, det giver tid til testperiode.

Hvis der skulle sidde en eller flere der kunne tænke sig at høre mere, vil jeg meget gerne høre fra jer!

Med venlig hilsen

Jesper

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 14:17

Hvis du soeger teknisk partner, men ikke mangler kapital, betyder det saa at du har de ca  2 millioner* det vil koste?

*Pris baseret paa meget hurtig overslag over hvorlang tid de brugte paa at lave af dating.dk, overslag over markedsfoering, drift udgifter, og penge til at daekke perioden fra dit site gaar i luften, og indtil det tjaener nok til at daekke sine egne udgifter.

Og 1 partner?? Du skal da bruge mere end 1 udvikler(Plus grafikerer) hvis du vil overholde din deadline.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:20

Og hvad bidrager du selv med ud over idéen?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)