Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er folk mest til?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil give Lilian ret!

Men inden man hopper på et produkt/MLM forretning. Vil jeg anbefalde og finde frem til om der f.eks er negativ omtale af produktet.

Alle kender denne regle der skal 9gode omtaler til for at rette 1negativ omtale.

 

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej TSF

 

Det er jeg enig med dig i, men det kan selvfølgelig være svært ved et helt nyt projekt.

SUND fornuft er vigtigt, og lover nogen at du bliver rig "overnight" - så skal du nok kigge ekstra godt efter i kompensationsplanen og inden i dig selv - for det kræver et stykke arbejde.

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

nemlig og det er der mange MLM konsulenter der lover DESVÆRRE for os andre

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Fra Næstved
Tilmeldt 10. Sep 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja der er desværre mange som har ødelagt en RIGTIG god forretnings metode, for det er alletiders mulighed for helt "almindelige" folk at op bygge sig en rigtig god indkomst.

Men som også Lilian skriver, så er det jo bare om at bruge sin sunde fornuft når man er på udkig efter en forretning.

VH.

Claus R 

Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Jeg kan ikke være mere eninge med dig og de andre.

Men du har også muligheden for at kontakte de enkelte udbydere for at få din spørgelyst stillet. Enhver seriøs networker vil svare på alle de spørgsmål du måtte have opg ud fra svarene kan du så bruge din sunde fornuft til at vurdere selskabet. Hvis du f.eks. går ind på min hjemmeside, vil du få oplyst mange links til andre hjemmesider, hvor du kan undersøge sagen på egen hånd og danne dig et indtryk.

Men tilbage til sagen, så er der også andre muligheder end lige netop serviceydelser, hvor man har muligheder uden at man skal sælge måned efter måned. Det har Lilian været inde på. Det er bare at se sig om, informere sig og så til sidst bruge, som I alle sammen har været inde på, sin sunde fornuft.

D:B:H

Michael D.

Fra Næstved
Tilmeldt 10. Sep 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen

Mange tak for jeres input og svar.

Det har været en rigtig god dialog der er blevet ført her.

og ja, det er med at bruge sin fornuft og føle efter om det er den rigtige forretning for en.

endnu en gang tak.

Vi ses der ude.

Venlig hilsen

Claus R.

www.goldenglobe.acnrep.com

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Rasmussen:

 

Personligt er jeg til service´s da man ikke er nødsaget til at gensælge et produkt hele tiden.

og så længde kunden blive hos en og benytte servicen, tjener man provition månede for månede....... det syntes jeg er genialt.

Så fik vi svesken på disken - en snu måde at skabe lidt opmærksomhed under bordet for det selskab du repræsentere - men du er tvetydig i din melding - og har ganske givet ikke studeret bredt ift. til produktbaserede selskaber, specifik på selskab som benytter autoship-ordninger - for det er nøjagtig samme "effekt" som du finder/ønsker i service-ydelse der benyttes måned efter måned...

Gen-salg er ikke nødvendigt for gode produkter fra selskaber med autoship-ordning. Fact!

 

Mvh.

Lasse

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, eller lorten på bordet er vist et bedre udtryk lige her Surprise

Gå ind på Claus' link og se at han i virkeligheden ikke ønsker dialog om, hvilket MLM der kunne være interessant for ham, sådan som det antydes i hans oplæg. Du vil se at han allerede er i gang, og jeg vil give Lasse ret i at det er lidt af en sniger.

Er det da fuldstændig umuligt at have en seriøs og ærlig debat herinde...? Uden skjulte motiver og hensigter...?

OK - man skal altså lige undersøge sagen "sagen" inden man kaster sig ud i et svar. Jeg synes Claus slår plat på folks gode intentioner om at ville hjælpe. MEN det er jo kun ét eksempel ud af tusind.

Vil du ud med et budskab, så skriv det da som det er. Der er mange herinde der er træt af alt hemmelighedskræmmeriet og hvis vi vil gøre noget ved det, så starter det hos os selv. Vi vil alle gerne kunne tjene godt på vores MLM. For at kunne det, er det vigtigt at branchens image ikke belastes mere end det allerede er. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at hvis alle MLM'ere startede med sig selv og holdt op med at opføre sig som de var del af en lyssky forretning, så ville branchens image rette sig helt af sig selv. Det vil nok tage noget tid, men hvis vi alle udviser holdningen "I'm in Network Marketing and I'm proud of it", så skal det nok komme.

Jeg selv er dog ikke i noget MLM endnu, men overvejer det kraftigt. Når jeg har fundet det rette, så vil jeg hellere fejle end ikke være ærlig og stolt af det jeg laver. Én ting I alle kan regne med herfra er derfor, at jeg vil den ærlige og redelige debat, jeg vil sige tingene som de er og dermed bidrage min del til et godt image i MLM branchen. Husk på, at ALLE store MLM guruer siger at vejen til guldkalven er via ærlighed og hårdt arbejde.

I håb om mere seriøs debat uden skjulte dagsordener - god vind derude - hilsen Jacob.

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Jeg er meget enig med dig, jeg arbejder selv med MLM og er STOLT af det.... men jeg er også stolt af at jeg kan gøre det med oprejst pande, fordi jeg arbejder med et firma, hvor etik, moral, kvalitet og åbenhed er et grundlag for forretning.

Jeg har mødt masser af folk som tror at de bliver hurtigt rige med MLM, og hvor bliver de skuffede, og bagefter skyder de "skylden" på MLM, og at det er "fusk" og lignende. Vi ved jo godt at Danskerne nok har "verdensrekord" i generalisering - og der er flere grunde til at folk ikke lykkes i MLM  - og det er IKKE at alt MLM er "fusk"......

1. Nogen glemmer at der skal lægges et stykke arbejde i opbygningen af en organisation, og at man skal være villig til at give den hjælp videre, som man selv har modtaget.

2. Man vælger et nyopstartet firma, fordi så er "man først".... men rigtig mange knækker halsen når de så "pludselig" skal til at betale provision, de kan ikke holde varer på lager, de skifter konstant produkter, de får dårlig presseomtale, folkene bag virksomheden, hvem er de... o.s.v. De har ikke råd til at vækste, gå ind på nye markeder o.s.v.

3. Produkter/service er af en kvalitet/pris som ikke er konkurrencedygtig - og de har måske bare et "gennemsnitsprodukt" - som man kan få  magen til 117 andre steder.

Så klart undersøg firma, kompensationsplan, produkt/service OG så mærk efter om du føler dig godt tilpas, og at det du skal bygge din forretning på er et firma/produkt/service som du vil være stolt af at videreformidle, og som du kan se en fremtid i. OG som Lasse skriver så er det en god ide at arbejde med et firma som har abonnements aftaler til dine kunder - OG at de leverer til kunderne. Det er jo sjovere at få 1% af 100 mands arbejde som 100% af mit eget.

Håber det er noget du kan bruge til noget, og skulle du ønske information, diskussion eller lignende så er du altid velkommen til at tage kontakt til mig - du kan også sende en PB.

Ha' en god dag.

Med venlig hilsen

Lillian Pabst

Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dine velmente godt råd Lillian, jeg er sikker på jeg nok skal finde det rette på et tidspunkt.

Jeg har lavet meget research indenfor dette felt, så jeg kender efterhånden til de mest gængse MLM firmaer og ved hvor jeg i hvert fald ikke skal hen. Det er jo en individuel sag, men for mig er det vigtigt jeg finder det rette produkt og det rette firma. Jeg vil naturligvis gerne tjene så meget som muligt og jeg tror på at det skal gøres med et produkt man går 100% ind for. Derudover at man så arbejder seriøst og professionelt med det og så må det tage den tid det tager.

Mit indlæg var egentlig bare et "surt opstød", fordi der endnu en gang var en der omgår de spilleregler de seriøse er enige om bør gælde. Efterhånden som jeg skrev, synes jeg egentlig det kunne være interessant at debatere emnet i en tråd for sig selv, så jeg "copy pastede", rettede lidt til og lagde det op igen. Titlen er "I'm in Network Marketing and I'm proud of it".

Jeg glæder mig til at møde dig igen andre steder i debatten Wink

Hav en dejlig dag allesammen - Jacob.

 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)