Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er folk mest til?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 10. Sep 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad er folk til.

Er det en produkt baseret forretning eller en med service ydelser?

VH

Claus R

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Vil du sende mig en mail på rasmuslykke@gmail.com

Rasmus

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afhænger jo af folks behov, så den måde du spørger på virker lidt underlig :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Claus Rasmussen:

Hej

Hvad er folk til.

Er det en produkt baseret forretning eller en med service ydelser?

VH

Claus R

 

Den må du vist uddybe lidt Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Lidt svært at svare på. Måske skulle du konkretersere dit spørgsmål lidt nærmere.

M.v.h.

Michael D

Fra Næstved
Tilmeldt 10. Sep 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry

Jeg ikke fik udtrykt mig tydeligt nok.

Det jeg mener er, om der der går igang med en MLM forretning, mest er til produkter eller til service ydelser?

Håber I forstår hvad jeg mener.

 

Vh

Claus R

Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Mit umiddelbare indtryk i danmark er, at ca. 75-80 % er pruduktforretninger. Men det er som sagt mit personlige indtryk. Men hvis du kigger dig om på forskellige MLM forumer i tyskland, så er der nogle nye tiltag igang, hvor der ikke er direkte produkter tilkoblet MLM branchen. Men jeg synes det er meget svært at gennemskue, idet det er meget svært at få oplysninger omkring dette på nettet. Man opfordres til at kontakte personen selv, og så begynder alarmklokkerne at ringe hos mig.

M.v.h.

Michael D.

Fra Næstved
Tilmeldt 10. Sep 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Det var også mit indtryk af MLM branchen her i landet at det er sådan fordelt.

Personligt er jeg til service´s da man ikke er nødsaget til at gensælge et produkt hele tiden.

og så længde kunden blive hos en og benytte servicen, tjener man provition månede for månede....... det syntes jeg er genialt.

Jeg vil give dig 100% ret i at når først at man ikke kan få oplysninger uden at skulle kontakte en person, så "lugter" det af .

God weekend

VH.

Claus R

 

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget svært.

Men det kommer også an på produktet hvis man f.eks vælger at gå ind i MLM med støvsuger, så sælger man ikke den mængde som man regner med.

Så det er også Produkt valg.

MLM virksomheder i danmark er et udsælt for at drive forretning på Grundet der er nogle der har ødelagt grundlaget.

Så gode virksomhedr er virkelig har styr på det har det svært.

 

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Jeg tror det kommer an på produktet/servicen - for forretningen er ikke stærkere end produktet.

Personligt arbejder jeg med en forretning der har unikke og patenterede produkter, men vigtigst af alt så er der et løbende forbrug, og der er rabat til kunderne ved abonnementsordninger, som de kan administrere online.

Jeg tror at gennemskueligheden er noget af det vigtigste hvis man skal arbejde forretningsmæssigt, at der er åbenhed om produkter, firma, afregningsplan - og at det er forbrugbare produkter, og at man ikke er begrænset hvad angår adgang til markeder (lande) og at e-handel er en integreret del.

For kunderne er det f.eks. parametre som: unikke produkter, videnskab, returret, gode priser, og at produkterne HOLDER HVAD DE LOVER.  OG trenden med at det er internetbaseret bliver mere og mere væsentligt, for mange gider ikke "løbe" i butikker, hvis de i fred og ro kan hente den nødvendige information på nettet, og handle der.

Det vil være sådan at det der tiltaler kunderne, er det der giver mening forretningsmæssigt (I MLM og al anden forretning) - så er det  med at finde det produkt man tror på, og finde ud af om man kan stå inde for firmaet, dets overlevelseschanser på lang sigt, etik og moral, og afregningsplanen.

Har du spørgsmål, eller ønsker du at få yddybet hvad jeg mener, så er du velkommen til at sende mig en PB eller ringe.

God søndag til alle.

mvh

Lillian Pabst

 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)