Jeg mangler en programmør der billigt (måske studerende) der kan lave et fedt site muligvis på wordpress.
Siden skal være i samme farver som den er nu bare lige et par tænder flottere ;-)
Opbygning af skelet regner jeg med at lave på samme måde, dog med mulighed for at sætte nyheder på siden nemt og brugere der er reg kan skrive kommentar! Som man jo kan i wordpress.
Skriv din pris her i tråden så jeg kan overskude det...
Ja jeg kan ikke følge med de andres priser, men her er mit bud. 4000 ,- lavet i en Wordpress med unikt design. Smid mig en mail på Thomas@aboutweb.dk så skal jeg vise dig et par referencer
"Too many redirects occurred trying to open “http://android-mobil.dk/android/android/android/android/android/android/android/android/android/android/android/android/android/android/android/android/”. This might occur if you open a page that is redirected to open another page which then is redirected to open the original page".
og det hjælper ikke at fjerne /android/
visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904